To połączenie całkowicie zmieni dotychczasową ofertę sieci McDonald's

Pokemon GO, kultowa gra mobilna od Niantic, znów łączy siły z wielką marką. Tym razem partnerem została popularna sieć fast food, McDonald's, a wspólna inicjatywa zaoferuje klientom unikalne wydarzenia i szansę na zdobycie specjalnych nagród. Kolaboracja potrwa przez cały sezon Dual Destiny, który zakończy się 4 marca 2025 roku.

Nowy wymiar zabawy w McDonald's

W ramach współpracy każda restauracja McDonald's w USA zmieni się w PokeStop lub Pokemon Gym. W wybranych tygodniach gracze będą mogli odwiedzać wskazane lokalizacje, aby uczestniczyć w specjalnych Raidach lub korzystać z wabików, tzw. Lure Modules przyciągających specjalne Pokemony. Akcja wystartuje 16 grudnia 2024 roku, wydarzenia będą odbywały się codziennie od 18:00 do 19:00 czasu lokalnego.

Reklama

Terminarz wydarzeń McDonald's x Pokemon GO

Harmonogram nadchodzących wydarzeń prezentuje się następująco:

  • 16 grudnia - 22 grudnia 2024
  • 20 stycznia - 26 stycznia 2025
  • 10 lutego - 16 lutego 2025
  • 10 marca - 16 marca 2025

Każde wydarzenie to doskonała okazja do zdobycia rzadkich Pokemonów, udziału w Raidach i podnoszenia poziomu trenera. W grudniu, na przykład, gracze mogą zmierzyć się z Pokemonami Mega Latios i Mega Latias, a w kolejnych tygodniach pojawią się m.in. Giratina oraz Mega Abomasnow.

Nowe możliwości współpracy

McDonald's i Pokemon od lat współpracują przy różnych kampaniach, w tym popularnych zestawach Happy Meal, w których do zgarnięcia były kolekcjonerskimi karty z Pokemon Trading Card Game. Teraz partnerstwo wchodzi na nowy poziom, angażując graczy popularnej mobilnej aplikacji Pokemon GO w aktywność w terenie. Guillaume Huin, dyrektor marketingu McDonald's, podkreśla, że jest to szansa na "eksplorację nowego wymiaru tej niesamowitej marki".

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas wydarzeń gracze Pokemon GO będą mogli zdobywać podwójne XP za łapanie Pokemonów i 50 procent więcej punktów za ukończenie Raidów. Poza tym, wspomniane wcześniej wabiki przyciągną rzadkie stworzenia, a sponsorowane Gymy umożliwiają zmierzenie się z potężnymi przeciwnikami. Niektóre restauracje zaoferują także dodatkowe atrakcje, jak ekskluzywne zdjęcia z prawdopodobnie najpopularniejszym bohaterem serii, Pokemonem Pikachu!

Ograniczenia akcji McDonald's i Pokemon GO

Jak pokazuje historia, współprace marketingowe wielkich marek skutecznie przyciągają fanów i generują ogromne zainteresowanie. Chociaż na ten moment partnerstwo Pokemon GO z McDonald's dotyczy USA, sukces tej inicjatywy może zachęcić Niantic do rozszerzenia jej na inne rynki.

Czy gdyby taka oferta pojawiła się w Polsce, to bylibyście wzięlibyście udział w wyzwaniach?

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: McDonald's | pokemony | pokemon go
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama