To połączenie całkowicie zmieni dotychczasową ofertę sieci McDonald's
Pokemon GO, kultowa gra mobilna od Niantic, znów łączy siły z wielką marką. Tym razem partnerem została popularna sieć fast food, McDonald's, a wspólna inicjatywa zaoferuje klientom unikalne wydarzenia i szansę na zdobycie specjalnych nagród. Kolaboracja potrwa przez cały sezon Dual Destiny, który zakończy się 4 marca 2025 roku.
W ramach współpracy każda restauracja McDonald's w USA zmieni się w PokeStop lub Pokemon Gym. W wybranych tygodniach gracze będą mogli odwiedzać wskazane lokalizacje, aby uczestniczyć w specjalnych Raidach lub korzystać z wabików, tzw. Lure Modules przyciągających specjalne Pokemony. Akcja wystartuje 16 grudnia 2024 roku, wydarzenia będą odbywały się codziennie od 18:00 do 19:00 czasu lokalnego.
Harmonogram nadchodzących wydarzeń prezentuje się następująco:
- 16 grudnia - 22 grudnia 2024
- 20 stycznia - 26 stycznia 2025
- 10 lutego - 16 lutego 2025
- 10 marca - 16 marca 2025
Każde wydarzenie to doskonała okazja do zdobycia rzadkich Pokemonów, udziału w Raidach i podnoszenia poziomu trenera. W grudniu, na przykład, gracze mogą zmierzyć się z Pokemonami Mega Latios i Mega Latias, a w kolejnych tygodniach pojawią się m.in. Giratina oraz Mega Abomasnow.
McDonald's i Pokemon od lat współpracują przy różnych kampaniach, w tym popularnych zestawach Happy Meal, w których do zgarnięcia były kolekcjonerskimi karty z Pokemon Trading Card Game. Teraz partnerstwo wchodzi na nowy poziom, angażując graczy popularnej mobilnej aplikacji Pokemon GO w aktywność w terenie. Guillaume Huin, dyrektor marketingu McDonald's, podkreśla, że jest to szansa na "eksplorację nowego wymiaru tej niesamowitej marki".
Podczas wydarzeń gracze Pokemon GO będą mogli zdobywać podwójne XP za łapanie Pokemonów i 50 procent więcej punktów za ukończenie Raidów. Poza tym, wspomniane wcześniej wabiki przyciągną rzadkie stworzenia, a sponsorowane Gymy umożliwiają zmierzenie się z potężnymi przeciwnikami. Niektóre restauracje zaoferują także dodatkowe atrakcje, jak ekskluzywne zdjęcia z prawdopodobnie najpopularniejszym bohaterem serii, Pokemonem Pikachu!
Jak pokazuje historia, współprace marketingowe wielkich marek skutecznie przyciągają fanów i generują ogromne zainteresowanie. Chociaż na ten moment partnerstwo Pokemon GO z McDonald's dotyczy USA, sukces tej inicjatywy może zachęcić Niantic do rozszerzenia jej na inne rynki.
Czy gdyby taka oferta pojawiła się w Polsce, to bylibyście wzięlibyście udział w wyzwaniach?