Titan: Przebudowa zespołu, gruntowne zmiany, premiera najprędzej w 2016
Redakcja serwisu VentureBeat dowiedziała się, że Blizzard zmniejszył zespół pracujący nad nowym MMO - projektem Titan - ze stu osób do trzydziestu.
Obecny kształt gry ma zostać poddany gruntownym zmianom, zaś premiera ma nastąpić nie prędzej, niż w roku 2016. Oj... Blizzard jest znany z wyjątkowo skrupulatnego podejścia do tworzenia gier, co skutkuje dłużącymi się pracami bądź anulowaniem projektów w zaawansowanej fazie. Choć Titan wciąż żyje, większość zawartości ma - jak czytamy na VentureBeat - zostać przygotowana od nowa.
"Od zawsze proces tworzenia naszych gier był bardzo złożony, a wspomniane nieujawnione MMO nie stanowi wyjątku. Dotarliśmy do punktu, w którym musimy wprowadzić szeroko zakrojone zmiany projektu i technologii w grze. Korzystamy z tej okazji, by przenieść część zasobów do innych projektów, w czasie gdy najważniejsi członkowie zespołu dostosują naszą technologię i narzędzia do wprowadzenia tych zmian" - skomentował Shon Damron, reprezentant firmy.
Nie możemy więc spodziewać się, że Titan pojawi się wkrótce na rynku. Redaktorzy VentureBeat mówią nawet o roku 2016 jako najwcześniejszym możliwym terminie premierowym. Z drugiej strony nie można wykluczać, że Blizzard nagle przyspieszy.
Choć World of Warcraft wciąż dobrze na siebie zarabia, ostatnimi czasy grupa aktywnych graczy wyraźnie stopniała. Mówimy o terminach odległych o trzy lata naprzód, co jest okresem bardzo długim w tak kapryśnej branży - kondycja WoW-a może zatem mieć znaczenie dla przyszłości projektu Titan.