Tim Sweeney o zaskakujących sukcesach Epic Games. Darmowe gry lepsze od ekskluzywnych hitów

Oprac.: Artur Żmuda

Tim Sweeney
Tim SweeneyAFP

Ekskluzywność - ryzykowna inwestycja

Wydaliśmy ogromne pieniądze na ekskluzywne tytuły. Niektóre z nich odniosły wielki sukces, ale wiele okazało się nietrafionymi inwestycjami.
Tim Sweeney, CEO Epic Games.

Darmowe gry - magia rozdawnictwa

Dzięki darmowym grom możemy przyciągnąć nowych użytkowników na naszą platformę za ułamek kosztów, jakie ponoszą inne firmy na pozyskiwanie użytkowników za pośrednictwem reklam na platformach społecznościowych Facebook czy Google.
Tim Sweeney

Przyszłość Epic Games Store

Wyjście z Krypty! Serial, który spełnił nasze nadzieje - “Fallout”Interia.tv
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?