THE FINALS z rewolucyjną aktualizacją. Nowy solowy tryb i masa nowości
Twórcy z Embark Studios wsłuchują się w opinie graczy THE FINALS. Do popularnej ostatnimi czasy drużynowej taktycznej strzelanki przywędrowała właśnie świeża aktualizacja sygnowana numerem 1.5.0. Pojawiło się sporo nowości, a najważniejsze z nich opiszemy poniżej.
THE FINALS w ostatnich tygodniach wyrosło na jedną z najciekawszych rywalizacyjnych strzelanek dostępnych na rynku. Objawiło się to też w poziomie popularności tej produkcji, która śmiało można stwierdzić, święci triumfy zarówno na konsolach Xbox i PlayStation, jak i na pecetach na platformie Steam.
Największym problemem THE FINALS jest balans broni i klas postaci, na który coraz częściej pojawiało się sporo narzekań. Embark Studios udowodniło, że potrafi brać sobie do serca opinie graczy. Aktualizacja 1.5.0 wdraża całkiem sporo rewolucji.
Sporą zmianą jest premiera nowego trybu rozgrywki, który został ograniczony czasowo. Solo Bank It pozwala bawić się w pojedynkę. Jest to pewna odmiana klasycznego trybu Bank It, w której każdy rywalizuje sam. Na arenie walczy 12 graczy - zwycięża ten, który jako pierwszy zgromadzi 40000 $ na swoim koncie.
Deweloperzy z Embark biorą się także za oszustów. Jak możemy przeczytać na oficjalnym blogu, twórcom udało się ulepszyć metody i oprogramowanie zapobiegające nieuczciwym jednostkom. Na ocenę rezultatów i wyników przyjdzie czas w najbliższych dniach oraz tygodniach.
Zmiany w balansie dotknęły wielu klas i broni. Najważniejsze nowości to:
- Redukcja obrażeń C4 z 210 do 155
- Minimalny zakres obrażeń zawężony ze 120 do 100
- Wyrzutnia rakiet (RPG) zadaje teraz obrażenia 140, a nie 150
- Zmiana cooldownu użycia Granatu ogłuszającego (z 20 do 18 s); Miny z gazem (z 25 do 27 s), granatu wybuchającego (z 30 do 27 s)
- Stun Gun wywołuje teraz swój efekt przez 3,75 s, a nie jak do tej pory przez 5 s
- Tarcza Mesh Shield posiada 1000, a nie 1100 punktów życia
- M60 zadaje nieco większe obrażenia (zmiana z 21 do 22)
- LH1 zadaje większe obrażenia (49, a nie 47)
- Miotacz ognia wzmocniono do obrażeń 30 (a nie 28)
- Osłabiono nieco strzelbę SH1900 (10, a nie 12 obrażeń na kulkę)
- Ponadto w turniejach rankingowych zwiększono czas odradzania się drużyny po "wipe" z 25 do 26 sekund.
O reszcie zmian możecie przeczytać w change logu pod tym adresem.