The Division: Nowa gra Ubisoftu zalicza najlepszy start
The Division nie przestaje zaskakiwać - gra od uruchomienia beta testów bije kolejne rekordy popularności, które przekładają się także na wyniki finansowe.
Na tydzień od debiutu możemy to napisać z całą stanowczością. Donoszenie o kolejnych sukcesach Dywizji staje się codziennym rytuałem. Oczywiście bardzo cieszy, że zupełnie nowy format przebił się do masowej świadomości, bijąc rekordy zarówno na okoliczność bety, jak i po premierze, i że jest to sukces nie tylko komercyjny, ale również artystyczny.
Ubisoft ujawnił właśnie, że w ciągu tygodnia od debiutu, tytuł zapewnił 330 mln (!) dolarów wpływów (na wynik złożył się zarówno zbyt nośników fizycznych, jak i dystrybucja cyfrowa). Słowem: (proszę o fanfary) gra zaliczyła najlepszy start nowej marki w historii i nieznacznie wyprzedziła Destiny (które - według Activision - przyniosło w pierwszych pięciu dniach od debiutu "raptem" 325 milionów.
Jakby tego było mało - w ciągu tygodnia gracze, w liczbie 1,2 mln, spędzili w postapokaliptycznym Wielkim Jabłku przeszło 100 milionów godzin. Pokaz możliwości silnika Snowdrop przyciąga też uwagę użytkowników Twitcha, właściwie nie opuszczając top 5 najchętniej oglądanych tytułów, a momentami wybijając się nawet na prowadzenie.