The Division 2 otrzyma duże rozszerzenie z Nowym Jorkiem
Sieciowa strzelanka The Division 2 zachwyciła pełnym szczegółów otwartym światem, lecz na dłuższą metę raczej rozczarowała, poprzez brak rozwoju fabuły, mało interesujące treści dla wysokopoziomowych postaci, a ostatecznie - dość skromne wsparcie deweloperów po premierze.
Właśnie ten ostatni element powodował, że społeczność coraz bardziej się frustrowała. Teraz francuski wydawca zamierza najwyraźniej odpowiedzieć na tę sytuację, zapowiadając The Division 2: Warlords of New York (Władcy Nowego Jorku), czyli rozszerzenie nieco większe niż zwykłe DLC.
Jak sugeruje sam tytuł, w ramach dodatku powrócimy do Nowego Jorku, czyli do miejsca, a którym toczyła się akcja pierwszej części serii. Wtedy miasto skąpane było w śniegu, którego teraz zabraknie. Na wyspie Coney Island w Brooklynie wykonamy dwie misje, lecz ma to być tylko wstęp i początek.
Teraz czas na mniej pozytywne wieści. Dwie wspomniane misje zadebiutuję 12 lutego dla posiadaczy przepustek sezonowych na pierwszy rok The Division 2. Pozostali gracze będą mogli sprawdzić te scenariusze za darmo, ale dopiero tydzień później, 19 lutego. To jednak tylko wstęp do treści.
Jeśli chcemy otrzymać całe rozszerzenie, to ukaże się 3 marca, z ceną ustaloną na niebagatelne 120 złotych. W zmian otrzymamy ścisłe centrum Manhattanu do zwiedzenia, czyli teren o rozmiarach czterech standardowych stref z The Division 2 (gdzie było ich 11) - od Wall Street do Chinatown.
Jest też nowe wydanie gry, zawierające od razu Warlords of New York. Dość powiedzieć, że osoby, które zakupiły "podstawkę" na premierę są co najmniej niezadowolone z takiego obrotu spraw, ponieważ muszą teraz dopłacać, podczas gdy nowi nabywcy dostaną od razu całość zawartości.
To jednak nie koniec zmian nadchodzących do sieciowej strzelanki. Tydzień po premierze dodatku - 10 marca - The Division zmieni się w tytuł "sezonowy", na wzór Fortnite i czy Path of Exile. Atrakcje dla wysokopoziomowych graczy będą odświeżane co trzy miesiące, by zawsze były świeże.
Twórcy co kwartał wprowadzać będą nowe zadania do wykonania, wydarzenia specjalne, pamiętniki dźwiękowe do znalezienia, nowych wrogów i tak dalej. Wszystko to ma wskrzesić zainteresowanie produkcją, która - jak przyznał sam Ubisoft - sprzedała się poniżej oczekiwań po debiucie rok temu.