The Day Before dużym niewypałem? Miał być hit, a produkcja traci graczy

Początek wczesnego dostępu The Day Before nie przebiega niestety na razie po myśli deweloperów. Liczba aktywnych graczy spadła już aż o 90%.

Co jakiś czas na rynku pojawiają się gry, których sukces okazuje się ogromnym zaskoczeniem dla wielu. Kto spodziewał się, że Vampire Survivors będzie takim hitem? Gra nie wyróżniała się wyglądem, gameplaye nie tłumaczyły zbyt wiele i trudno było z nich pojąć fenomen tego tytułu. Niska cena, wciągający grind i popularność wśród streamerów zapewniła jednak VS ogromną popularność.

Wydane niedawno we wczesnym dostępie The Day Before od początku otoczone było toną kontrowersji. Zaczęło się oczywiście od materiałów promocyjnych, które w oczach graczy bardzo przypominały The Division. Deweloperzy przez długi czas odkładali zaprezentowanie gameplayu i kiedy wreszcie to nastąpiło, mało kto był podekscytowany nadchodzącą premierą.

Reklama

Tym razem instynkt graczy okazał się niestety bardzo trafny. 7 grudnia The Day Before trafiło do sprzedaży w formie early accessu. Rekord graczy online wyniósł 38,104 osoby i gra na chwilę znalazła się wśród najpopularniejszych produkcji Steama. Przez moment wydawało się, że tytuł ten może nie być aż tak zły, jak nam się wydawało.

Potem jednak gracze i streamerzy zagłębili się jednak w rozgrywkę, przebrnęli przez problemy z serwerami i szybko okazało się, że The Day Before nie zapowiada się na Grę Roku 2024. Produkcja FNTASTIC ma aktualnie zaledwie 22% pozytywnych recenzji na Steamie, a liczba aktywnych graczy na platformie Valve znacząco spadła. W najsłabszych momentach ledwo przekraczała ona 2500 osób.

Początek early accessu to dopiero pierwszy krok w rozwoju The Day Before. Gra powinna teraz zbudować większą społeczność, której część może zobaczyć potencjał w tym tytule i przekazać swój feedback deweloperom. Pierwsze dni nowej produkcji FNTASTIC nie przebiegają jednak zgodnie z planami studia.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: The Day Before
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy