The Crew w wersji PC prawdopodobnie lepszy niż na konsolach
W ostatnim czasie Ubisoft sporo czasu poświęca kwestiom liczby klatek na sekundę i/lub rozdzielczości w swoich grach.
Tym razem firma wzięła na tapetę The Crew - w jednym z wywiadów twórcy zdradzili, że na PC liczba FPS-ów będzie większa niż na konsolach. Aha - pojawił się również nowy zwiastun, tym razem traktujący o indywidualizacji aut w produkcji.
Na konsolach liczba klatek na sekundę w The Crew będzie zablokowana na poziomie 30. Podobnie zresztą było w zamkniętej becie na PC, ale Serkan Hassan, główny projektant gry, w rozmowie z serwisem TechRadar zdradził, że gracze znaleźli sposób na zwiększenie tej wartości. I nie wykluczył, że w pełnej wersji produkcja oficjalnie będzie wyświetlana w 60 klatkach na sekundę.
"Ostatecznie wydajność i liczba klatek na sekundę zależeć będzie od sprzętu danego gracza. Kilka osób w trakcie zamkniętej bety znalazło sposoby na odblokowanie liczby FPS-ów. Na chwilę obecną, sprawa wygląda tak, że zamierzamy pozwolić użytkownikom na to samo w pełnej wersji, chyba na światło dzienne wyjdą jakieś niespodziewane problemy, które to uniemożliwią" - powiedział Hassan.
Poza tym The Crew na PC ma działać w rozdzielczości 5760 x 1080, a obraz będzie można wyświetlić nawet na trzech monitorach. Przy okazji - opublikowano też nowy trailer gry poświęcony indywidualizacji aut: