Technologia i systemy rozgrywki w nowym materiale poświęconym Iron Harvest

​Studio King Art Games opublikowało nowy materiał poświęcony powstającemu Iron Harvest - strategii czasu rzeczywistego osadzonej w stworzonym przez Jakuba Różalskiego uniwersum 1920+. Film przybliża zastosowaną technologie i bazowe mechanizmy zabawy.

W nagraniu twórcy pokazali przygotowane w minionym roku fundamenty rozgrywki. Developerzy zaimplementowali przede wszystkim system destrukcji, który pozwoli obrócić w proch budynki i inne obiekty na planszy, w tym osłony dla żołnierzy.

Podczas ostatnich miesięcy prac, autorzy dodali także między innymi oddziały, mechanikę odpowiadającą za znajdowanie drogi przez podkomendnych oraz uzbrojenie i pancerze. Poza tym wprowadzili różne rodzaje zadawanych i otrzymywanych obrażeń, interfejs użytkownika i sterowanie.

Akcję strategii osadzono w fikcyjnym świecie 1920+, którego autorem jest Jakub Różalski. W uniwersum historia potoczyła się w nieco inny sposób, co zaowocowało między innymi bardziej zaawansowanym rozwojem technologicznym.

Reklama

Dokładna data premiery Iron Harvest nie jest na razie znana, ale produkcja powinna ukazać się w przyszłym roku. Tytuł zmierza na trzy platformy sprzętowe - PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Wspomniany materiał - z fragmentami gameplayu pochodzącymi z wczesnej wersji alfa - można obejrzeć poniżej:

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Iron Harvest
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy