Techland: Polska firma rozszerza działalność

Znany polski producent, firma Techland, zapowiedział swój udział w międzynarodowym rynku wydawców gier wideo.

Wrocławska firma, znana przede wszystkim jako deweloper popularnych gier takich jak Dying Light, Dead Island czy seria Call of Juarez, ogłosiła swoje plany związane z wejściem na globalny rynek wydawniczy.

Mając za sobą ponad dwadzieścia lat doświadczenia nie tylko jako deweloper, ale także dystrybutor i wydawca gier na rynkach środkowej i wschodniej Europy, Techland rozszerza teraz swoją działalność wydawniczą na cały świat pod marką Techland Publishing.

Prezes Techlandu, Paweł Marchewka komentuje plany firmy: "Jako deweloperzy współpracowaliśmy w przeszłości z wieloma uznanymi wydawcami. Dzięki temu dobrze wiemy, jak powinny wyglądać wzajemne relacje, żeby były one korzystne i satysfakcjonujące dla obu stron. Po sukcesach kampanii promocyjnych Dying Light i Dying Light: The Following, nad którymi sprawowaliśmy pełną kontrolę kreatywną, zdecydowaliśmy, że jest to doskonała okazja, by podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem z innymi deweloperami".

Reklama

"Naszą filozofią jest elastyczna i otwarta polityka wydawnicza oparta na szacunku dla graczy. Będziemy zachęcać deweloperów i wspólnie z nimi inwestować w odważne i niekonwencjonalne rozwiązania, które podniosą walory rozrywkowe wydawanych gier" - kontynuuje Marchewka.

"Naszym celem jest wydawanie dwóch dużych gier multiplatformowych oraz czterech tytułów cyfrowych rocznie. Jesteśmy w trakcie analizowania rynku pod kątem możliwości i już niebawem ogłosimy pierwszy projekt wydawany pod marką Techland Publishing" - dodaje prezes Techlandu.

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: Techland
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy