Tank Battle Heroes debiutuje na nowej platformie subskrypcyjnej Bemobi

​T-Bull S.A., producent gier na platformy mobilne, w miniony weekend zadebiutował na platformie Apps Club ze swoim najnowszym hitem, czyli Tank Battle Heroes. Gra już na starcie otrzymała specjalne wyróżnienie i będzie wyświetlana na głównej stronie sklepu.

Brazylijska Spółka Bemobi Media Entretenimento LTDA zajęła się dystrybucją najnowszej produkcji wrocławian m.in. na terenie Ameryki Łacińskiej, Europy Środkowej i Bliskiego Wschodu. Platforma Bemobi opiera się na modelu subskrypcji. Jest to szansa na dotarcie do ponad pół miliarda potencjalnych odbiorców, do których dotąd Spółka nie miała dostępu.

Opera Apps Club to usługa dostępna wśród operatorów 11 państw z segmentu rynków rozwijających się. Jednak już niedługo do tego grona dołączy nawet 25 państw i ponad 40 operatorów sieci komórkowych z całego świata. To przekłada się na około 500 milionów potencjalnych użytkowników i, zgodnie z informacjami podawanymi przez właściciela platformy, około 6 milionów aktywnych subskrybentów. Po wykupieniu abonamentu, użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich produkcji dostępnych w sklepie. Jedną z cech charakterystycznych dla platformy jest fakt, że pozostają na niej tylko najlepsze produkcje, ponieważ ilość aplikacji jest ograniczona.

Reklama
materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy