Przedstawiciele spółek gamingowych odpowiedzą na pytania o marketing: Jak reklamować gry? Jak wygląda współpraca z influencerami? Czy targi i wydarzenia stacjonarne przetrwały okres pandemii?
Wśród gości nie zabraknie prezesów m.in. Bloober Team, Creepy Jar, PlayWay i People Can Fly. Transmisja na żywo będzie dostępna na dedykowanej stronie wydarzenia na Facebooku oraz stronach współorganizatorów - StockWatch.pl, GPW i Polskigamedev.pl.
Gaming na Giełdzie to zapoczątkowana w 2018 roku cykliczna konferencja, poruszająca najważniejsze tematy związane z gamingiem i gamedevem.
Gaming na Giełdzie VII ponownie poprowadzą dziennikarze od lat związani z cyklem - Mateusz Witczak z Polskigamedev.pl oraz Paweł Hekman z Polygamii. Dołączy do nich Dominika Szot - aktywistka od lat działająca na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet w branży gier oraz Mariusz Klamra - prezes gry-online.pl. Panel o tematyce analityczno - finansowej poprowadzi jak zwykle Kamil Klinowski - inwestor indywidualny i ekonomista.
Reklama
Część wydarzenia ponownie stanowią czaty inwestorskie, które będą trwały aż do końca listopada. Harmonogram spotkań jest dostępny na stronie wydarzenia na StockWatch.pl.
Celem cyklu Gaming na Giełdzie jest edukacja środowiska inwestorskiego nt. gamedevu w Polsce. Jest to niezwykle dynamicznie rozwijająca się część sektora kreatywnego, która w ostatnich latach potroiła zatrudnienie (z 4 do 12 tys. pracowników), a ponadto generuje coraz większe przychody - wg raportu The Game Industry of Poland, w poprzednim roku były to ponad 4 miliardów PLN (969 mln EUR). Jednocześnie GPW jest globalnym liderem, jeśli chodzi o liczbę notowanych podmiotów z branży gamedev.