Nie trzeba interesować się futbolem amerykańskim ani ligą NFL, żeby z niecierpliwością wyczekiwać finału rozgrywek, bo właśnie wtedy prezentowane są zupełnie nowe klipy promocyjne popularnych produktów.
Tegoroczną rywalizację zdecydowanie wygrał zespół odpowiedzialny za Switcha. Do obejrzenie poniżej:
Podobnie jak w przypadku zwiastunów Wii, spot skupia się na ukazaniu, że konsola Nintendo do ponadpokoleniowa, inkluzywna, jednocząca ludzi różnych ras, płci, kultur i klas społecznych metaplatforma, jaka zmieni postrzeganie wszechrzeczy, wyleczy jaskrę u sudańskich sierot i zrobi więcej dla ludzkiej szczęśliwości niźli odkrycie Alberta Hoffmana.
Wargaming postawił w tym roku na marketing bezpośredni.
Jak przystało na produkcję przeznaczoną na platformy mobilne, reklamówkę zrealizowano z pompą. (Swoją drogą gdyby nie amerykańska flaga, filmik mógłby promować nadchodzące For Honor).
Arnold Schwarzenegger cytuje wszystkie trzy bon moty, dzięki którym zaistniał w popkulturze.