Reklama

Sukcesy sprzedażowe nowego Call of Duty

Przed kilkoma dniami wydana została nowa odsłona popularnej serii - Call of Duty: WWII. Według opublikowanej przez Activision Blizzard informacji prasowej, gra w ciągu pierwszych dni odniosła spory sukces sprzedażowy.

Najnowsza produkcja w ciągu pierwszych dni po wydaniu miała sprzedać się w ilości dwukrotnie większej niż Call of Duty: Infinite Warfare rok temu. Ponadto Activision twierdzi, że wpływy z pierwszych trzech dni sprzedaży  przekroczyły zyski, które w czasie weekendów premierowych wypracowały jednocześnie filmy Thor: Ragnarok i Wonder Woman.

Na dodatek pobity został kolejny rekord - najnowsza odsłona serii stała się rekordzistą jeśli chodzi o egzemplarze  sprzedane w dniu premiery na Playstation 4. Warto również dodać, iż według szacunków koncernu połączone zyski sprzedaży sklepowej i cyfrowej po trzech dniach od debiutu gry przebiły pół miliarda dolarów.

Reklama

Być może do sukcesu przyczynił się powrót serii do korzeni i osadzenia akcji w czasie drugiej wojny światowej. Gracze wcielić się mogą w "Reda" Danielsa, teksańskiego żołnierza wchodzącego w skład 1 Dywizji Piechoty.

W kampanii pojedynczego gracza razem z nim przemierzą szlak bojowy od Normandii, aż po marsz na Berlin. Twórcy skupili się też na rozgrywce dla wielu graczy. Pojawił się nowy tryb - Wojna, przenoszący graczy na pola bitew, a także odświeżono tryb Zombie, w którym stawimy czoła nieumarłym hordom.

JFK

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje