Sukces niezależnego Hellblade: Senua's Sacrifice

Studio Ninja Theory opublikowało film, w którym ujawniło nowe informacje na temat sprzedaż wydanego w sierpniu Hellblade: Senua’s Sacrifice. Gra odniosła sukces przekraczający oczekiwania twórców.

Jak poinformowali odpowiedzialni za projekt developerzy, w ciągu zaledwie trzech miesięcy od premiery produkcja znalazła ponad 500 tysięcy nabywców. Tytuł zaczął już generować zyski, choć przewidywano, że zarobi na siebie dopiero pół roku po premierze.

Wynik robi duże wrażenie, zwłaszcza, że Hellblade: Senua’s Sacrifice powstało bez wsparcia jakiegokolwiek wydawcy. Twórcy chcieli stworzyć grę niezależną, która jakością nie odstawałaby od pozycji wysokobudżetowych.

W produkcji kierujemy celtycką wojowniczką o imieniu Senua. Podopiecznej udaje się przetrwać najazd wikingów, ale traumatyczne wydarzenia, których była świadkiem, w znacznym stopniu wpłynęły na umysł nieszczęśniczki.

Reklama

W trakcie rozgrywki stajemy przed koniecznością zmagania się ze skutkami choroby. Widoczne na ekranie postacie, stwory czy obiekty niekoniecznie muszą być więc prawdziwe - równie dobrze mogły zostać wykreowane przez wyobraźnię bohaterki. Wspomniany film, w którym developerzy chwalą się wynikami, można obejrzeć poniżej:

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Hellblade: Senua's Sacrifice
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama