Strzelanie i elementy grozy w zwiastunie GTFO

Na gali rozdania nagród The Game Awards zaprezentowano nowy zwiastun GTFO - projektu przygotowywanego przez głównego projektanta serii Payday.

Koncepcja stojąca za produkcją wydaje się mocno nietypowa. Gra położy nacisk na zabawę w kooperacji, aczkolwiek nie zabraknie elementów grozy znanych z horrorów. Innymi słowy - twórcy chcą, abyśmy bali się w grupie.

Gracze wcielą się w zbieraczy, którzy zostają zmuszeni do wydobycia cennych artefaktów znajdujących się w podziemnych kompleksach. Nie jest to jednak proste - obszary opanowały zróżnicowane potwory.

Do walki z przeciwnikami staną ekipy składające się z od dwóch do czterech osób. Autorzy zaznaczają, że nie obejdzie się bez konieczności koordynowania działań oraz komunikacji między poszczególnymi członkami grupy. Developerzy obiecują, że nad wydarzenia będzie nadzorował specjalny reżyser, który zadba, by stawiane przed uczestnikami zabawy zmagania stale się zmieniały.

Reklama

Nad powstającą produkcją pracuje szwedzkie 10 Chambers Collective. Dziesięcioosobowy zespół w 2015 roku sformował Ulf Anderson, główny projektant serii Payday i jeden z założycieli studia Overkill Software.

Dokładna data premiery GTFO nie jest na razie znana, ale gra powinna ukazać się w przyszłym roku. Tytuł powstaje z myślą o jednej platformie - PC. Wspomniany zwiastun - prezentujący pierwsze fragmenty rozgrywki - można obejrzeć poniżej:


INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy