Reklama

Strategiczna współpraca Movie Games z Discovery

Polski producent gier komputerowych Movie Games, w ramach współpracy z Discovery, produkuje gry na licencji amerykańskiego giganta. Dzięki temu gracze na całym świecie będą mogli wcielić się w twórców legendarnego programu "Pogromcy Mitów" oraz w kierowcę ciężarówki na Alasce.

Pierwszym krokiem w strategicznej współpracy Movie Games z Discovery Licensing Inc. było podpisanie umowy uruchamiającej produkcję gry "Alaskan Truck Simulator". To pierwsza w historii spółki gra tworzona na licencji globalnego partnera. U społeczności gamingowej na całym świecie produkcja budzi duże zainteresowanie, czego dowodem jest fakt, że wishlista na Steamie przekroczyła 50 tysięcy zapisów.

"Alaskan Truck Simulator" to awangardowe przedsięwzięcie, ponieważ do standardowej symulacji prowadzenia ciężarówki dodane zostaną elementy survivalu - żeby przetrwać w nieprzyjaznym, mroźnym i zaśnieżonym świecie, należy nie tylko umiejętnie kręcić kierownicą, ale też rozpalić ognisko czy upolować coś na kolację. Nad każdym projektem realizowanym we współpracy z Discovery pracuje zarówno zespół twórców, jak i osób odpowiedzialnych za marketing czy produkcję, które zastanawiają się jak można wykorzystać potencjał produkcji amerykańskiego giganta, jednocześnie dodając jej wyjątkowości w kontekście rynku gier komputerowych. Ambicją Movie Games jest wytworzenie wartości dodanej, tak aby produkcje nie były wyłącznie wykorzystaniem znanych formatów, ale też pozytywnym zaskoczeniem dla fanów programów Discovery.

Reklama

Nawiązując współpracę z Discovery Licensing Inc., Movie Games otwiera się na nowych odbiorców. Gry stworzone wspólnie z globalnym partnerem będą skierowane nie tylko do wprawnych graczy, ale również do fanów programów telewizyjnych, na których oparte są wspomniane produkcje. Olbrzymi potencjał pod tym względem mają przede wszystkim "Pogromcy Mitów", czyli drugi z programów Discovery, które polska spółka aktualnie przenosi do świata gier. Format "Mythbusters" jest marką rozpoznawalną przez miliony ludzi na całym świecie.

Dla Movie Games, ambitnej spółki, która w grudniu zeszłego roku zadebiutowała na rynku NewConnect, współpraca z globalną marką - jaką jest Discovery - to możliwość pozyskania zupełnie nowych odbiorców. Dodatkowo, kontynuacja wspólnych działań pozwala stwierdzić, iż Movie Games uznane zostało za wiarygodnego i rzetelnego partnera biznesowego.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje