Strategia Humankind opóźniona do sierpnia

Humankind to nadchodząca strategia w stylu Civilization, od twórców Endless Space oraz Endless Legend. Pełna wersja produkcji miała pierwotnie zadebiutować już w przyszłym miesiącu, lecz deweloperzy poinformowali o zmianie planów i przełożeniu daty premiery na dzień 17 sierpnia.

Twórcy nie rozwodzą się na temat przyczyn takiego opóźnienia, pisząc jedynie o potrzebnie dalszego "szlifowania" szczegółów, za czym kryć może się bardzo wiele przeróżnych problemów. Platformy docelowe pozostają bez zmian: wyłącznie PC, czy to w "standardowy" sposób, czy też przez Stadia.

Studio Amplitude już od jakiegoś czasu udostępniało testowe wersje tytułu, zbierając sporo opinii oraz sugestii od fanów. "Choć Humankind już teraz jest świetną grą, to może być jeszcze lepsze i po przeanalizowaniu waszych opinii zdaliśmy sobie sprawę, co zrobić, by było jeszcze lepiej" - napisano.

Reklama

W odróżnieniu od Cywilizacji, na starcie nie wybieramy żadnej cywilizacji. Pierwsze tury spędzamy z w epoce neolitu, a pod naszymi rządami skromne plemię parające się zbieractwem i łowiectwem rozwinie się - miejmy nadzieję - w coś dużo bardziej zaawansowanego oraz rozbudowanego.

Dopiero gdy odpowiednio się rozwiniemy, zbierając surowce i polując na zwierzynę, będziemy mogli zbudować pierwszą osadę i zdecydować się na jedną z dziesięciu kultur, właściwych dla danej epoki. Epok będzie zaś sześć i w każdej pojawiać się będą kolejne znane ludy, jak Rzymianie czy Hunowie.

Przekaż 1% na pomoc dzieciom - darmowy program TUTAJ

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy