StarCraft II: Heart of the Swarm już w sprzedaży

​W nocy z 11 na 12 marca na półki polskich sklepów trafiła StarCraft II: Heart of the Swarm. Nocna premiera to inicjatywa polskiego dystrybutora gier CDP.pl oraz jego partnerów handlowych: Tesco, Empiku oraz Ultimy.

"Kolejny epizod sagi StarCraft to gra bardzo oczekiwana również przez polskich fanów. Liczymy, że osiągnie doskonały wynik sprzedażowy, również dzięki pełnej polskiej wersji językowej" - powiedział członek zarządu CDP.pl Michał Gembicki.

StarCraft II: Heart of the Swarm to drugi epizod kontynuacji popularnej strategii czasu rzeczywistego (RTS), traktującej o zmaganiach trzech ras - Terran, Protosów i Zergów na przełomie XXV i XXVI wieku.

W nocy z 11 na 12 marca w całej Polsce odbyła się sprzedaż tej gry. Równolegle ze światową premierą, w ponad 60 sklepach w całym kraju, najzagorzalsi fani serii StarCraft mogli kupić dodatek tuż po godzinie 22:00, by cieszyć się grą jako jedni z pierwszych.

Reklama

Uczestnicy nocnych premier poza możliwością wcześniejszego zakupu gry otrzymali również gadżety w postaci koszulek i plakatów z najnowszej odsłony Starcrafta.

Dodatek StarCraft II: Heart of the Swarm do działania wymaga podstawowej wersji gry StarCraft II: Wings of Liberty. Gra StarCraft II: Heart of the Swarm jest już dostępna w pełnej polskiej wersji językowej na komputery PC w wersji standardowej (129,99 PLN) oraz kolekcjonerskiej (239,99 PLN).

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Blizzard Entertainment | strategiczne | rts
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy