Star Wars Outlaws otrzyma łatkę, która ułatwi sekwencje skradankowe

W Star Wars Outlaws sporo rzeczy wyszło - jak rozległy, otwarty świat, bogactwo detali czy oryginalne, zróżnicowane misje - ale za niektóre elementy grze się solidnie obrywa. Gracze nie są zadowoleni przede wszystkim z jednej rzeczy - sekwencji skradankowych. W internecie można przeczytać wiele negatywnych komentarzy, których autorzy twierdzą, że skradanie się bywa zbyt trudne i niesprawiedliwe.

W skrócie:

  • Twórcy Star Wars Outlaws przygotowują łatkę, która obniży poziom trudności w sekwencjach skradankowych. Mają być teraz bardziej przystępne i mniej frustrujące.
  • Gra nadal będzie stanowić wyzwanie, ale gracz otrzyma lepsze narzędzia, aby unikać porażek i lepiej rozumieć, jak radzić sobie w trudnych momentach.
  • Ubisoft Massive pracuje nad poprawkami w narracji i innych aspektach gry, aby rozgrywka stała się bardziej płynna, a gracze mogli lepiej czerpać więcej przyjemności z gry.

Reklama

Twórcy postanowili zareagować na głosy dotyczące niesprawiedliwych sekwencji skradankowych w Star Wars Outlaws. Julian Gerighty, dyrektor kreatywny gry, zapowiedział, że w ciągu około 10 dni pojawi się aktualizacja, która poprawi te elementy.

W wywiadzie dla serwisu GamesRadar+ Gerighty przyznał, że celem twórców było stworzenie sekwencji skradankowych, które budują napięcie i wywołują poczucie zagrożenia. Jednak w praktyce okazało się, że w obecnej formie misje te są zbyt surowe i mogą wywoływać u graczy poczucie niesprawiedliwości. 

"Chcieliśmy, żeby te momenty były emocjonujące, ale teraz widzimy, że to po prostu nie działa tak, jak powinno" - przyznał Gerighty. Twórcy nie chcą całkowicie wyeliminować możliwości porażki w tych sekwencjach, ale planują szereg zmian, które sprawią, że będą one bardziej zrozumiałe i mniej frustrujące. "Istnieje wiele małych poprawek, które możemy wprowadzić, żeby te misje były po prostu przyjemniejsze do grania" - podkreślił reżyser.

Jednym z najbardziej problematycznych momentów gry jest wczesna misja na planecie Mirogana, która według wielu graczy jest frustrująco niesprawiedliwa. To właśnie na ten etap najczęściej narzekają użytkownicy, którzy czują, że gra nie daje im wystarczających narzędzi, aby skutecznie unikać wykrycia przez przeciwników. Gerighty przyznał, że ta misja była błędem w projektowaniu i zespół intensywnie pracuje nad jej poprawą.

Oprócz złagodzenia wymagań w sekwencjach skradankowych Ubisoft Massive pracuje nad poprawkami innych elementów, które mogą odbierać radość z rozgrywki. Zespół analizuje różne aspekty gry, aby wyeliminować tzw. blokery, czyli elementy, które utrudniają płynne i satysfakcjonujące przechodzenie kolejnych misji. Przykładowo w planach są zmiany w narracji, takie jak dodanie dodatkowych komunikatów, które lepiej wyjaśnią, co dzieje się wokół nas. Celem jest stworzenie płynniejszego i bardziej intuicyjnego gameplayu.

Star Wars Outlaws ukazał się 30 sierpnia, w wersjach na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Gra zebrała na Metacriticu średnią 7,6/10, która doprowadziła u twórców (i graczy) do poczucia niedosytu. W naszej recenzji wystawiliśmy jej notę 8/10.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Star Wars Outlaws
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy