Największą część aktualizacji stanowi zupełnie nowe centrum rozgrywki - Trening Medytacyjny, czyli tryb gry, do którego dostęp można uzyskać z punktów Medytacyjnych znalezionych w trakcie gry. Pozwala on graczom na wejście w Wyzwania Bitewne, w których Cal stawia czoła różnorakim wrogom i bossom.
Trening Medytacyjny wprowadza również Siatkę Bitewną - miejsce pozwalające graczom na popisanie się poprzez kreowanie własnych walk. W Siatce gracze będą mogli wybrać miejsce, wielkość walki w której chcą wziąć udział, pomajsterkować z różnymi modyfikatorami trudności, a nawet zmierzyć się z kilkorgiem wyjątkowych wrogów.
Klasyczne Star Wars Episode I Racer zmierza na PS4 i Switch
Klasyczna gra wyścigowa Star Wars Episode I: Racer jest już dostępna na PlayStation 4 oraz Nintendo Switch - poinformowali zarządzający marką „Gwiezdnych wojen”. Kultowa pozycja z 1999 roku to kolejna - po Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy - legenda trafiająca na współczesne konsole. Star Wars Episode I: Racer to tytuł pochodzący z czasów, gdy gry wideo bazując na słynnej serii filmów były jeszcze częściej udane, niż napakowane transakcjami cyfrowymi - jak dzisiaj. Trudno sobie wyobrazić, ile różnych skórek dzisiaj dostalibyśmy dla naszej pojazdów wyścigowych.





Wyżej wymienione tryby treningu medytacyjnego zostaną odblokowane, gdy gracze ukończą swoją pierwszą podróż Jedi i zaczną ją od początku w nowym trybie zatytułowanym Nowa Podróż +. Pozwala on graczom na ponowne rozpoczęcie historii ze wszystkimi wcześniej odblokowanymi przedmiotami kosmetycznymi i kolekcjonerskimi. Poprzez zagłębienie się w tryb Nowa Podróż+ odblokowanych zostanie także kilka unikalnych przedmiotów kosmetycznych, w tym mundur Inkwizytora i pasujące do niego czerwone kryształy do miecza świetlnego. Gracze znajdą także kilka zupełnie nowych przedmiotów kosmetycznych, które pozwolą im udoskonalić swój miecz świetlny, a także skórki do BD-1, które można zdobyć wypełniając Wyzwania Bitewne znalezione w Treningu Medytacyjnym.
Respawn zawarł również wiele wysoce pożądanych zmian ułatwiających dostępność gry, w tym opcje skalowania rozmiaru tekstu, możliwość pominięcia interaktywnych przerywników filmowych (quick-time events) oraz przełączniki ułatwiające interakcję z obiektami i poruszanie się po świecie.









