STALKER 2 z ogromną liczbą rozgałęzień i zakończeń
Pomimo faktu, że STALKER 2 tworzony jest od przeszło dekady, a jego premiera planowana jest na bieżący rok, to wciąż nie poznaliśmy zbyt wielu szczegółów na temat tego tytułu. Twórcy jednak powoli odkrywają karty i jedną z nich jest bardzo duża liczba zakończeń gry.
Wiemy, że STALKER 2 jest tworzony przy użyciu silnika Unreal Engine, pozwoli nam wcielić się w nową postać i rozszerzy podejście oryginału do rozgrywki w otwartym świecie. Poza tym gra jest nadal w dużej mierze tajemnicą, jednak podczas niedawno wyemitowanego odcinka rosyjskojęzycznego podcastu "Not Brought In", menedżer ds. PR GSC Game World, Zakhar Bocharov, ujawnił kilka dodatkowych szczegółów, które powinny zainteresować graczy.
Jeśli chodzi o otwarty świat gry, otrzymamy nowy system symulacji "A-Life", który ma być "bardziej drobiazgowy i szczegółowy" niż kiedykolwiek wcześniej. NPC, wrogowie i dzika przyroda będą wchodzić ze sobą w interakcje, nawet wtedy, gdy nas tam nie będzie. Dzięki temu będziemy mogli natknąć się na nieoczekiwane zdarzenia, takie jak zwierzęta walczące o terytorium. Jeśli chodzi o kampanię gry, spodziewać mamy się "nieliniowej fabuły z ogromną liczbą gałęzi i różnymi zakończeniami".
Oczywiście modowanie zawsze było bardzo ważnym tematem dla fanów STALKERa, a GSC Game World pracuje nad włączeniem obsługi modów od samego początku w STALKER 2. Ba, być może doczekamy się nawet wsparcia dla modów na Xbox Series X.
Trzeba przyznać, że gra zapowiada się coraz ciekawiej i w konsolowej wojnie stanowić może mocną kartę przetargową nowych Xboxów. Przypominamy, że premiera STALKER 2 planowana jest na 2021 rok i gra ukaże się na PC i Xbox Series X i S.
Daniel Górecki - ITHardware.pl