Sniper: Ghost Warrior 2 - sukces na zagranicznych rynkach?
To zadziwiające, jaki efekt może przynieść sprawna kampania marketingowa...
Pomimo ogromnej krytyki w mediach (średnia ocen waha się od 49% do 53% w zależności od platformy według serwisu Metacritic) gra Sniper: Ghost Warrior 2 cieszy się popularnością wyraźnie większą niż jej poprzedniczka. Tak twierdzą przedstawiciele CI Games.
Firma CI Games ujawniła, że sprzedaż Sniper: Ghost Warrior 2 jest znacznie lepsza od pierwszej części. W ciągu dwóch dni gra znalazła więcej nabywców niż oryginał w przeciągu tygodnia. O 34% egzemplarzy więcej rozeszło się w Niemczech, o 36% w Stanach Zjednoczonych, o 44% w Wielkiej Brytanii, o 159% we Francji oraz aż o 177% w Australii.
Na Wyspach i Skandynawii Sniper: Ghost Warrior 2 zajmuje drugie miejsce na liście bestsellerów na X360, na trzeciej pozycji produkcja uplasowała się we Francji. Z wydaniem na PS3 podobnie - trzecia lokata w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Skandynawii, a piąta we Francji.