Skull & Bones ponownie opóźnione
Niemal dokładnie rok temu informowaliśmy, że piracka gra sieciowa Skull & Bones została opóźniona z planowanej końcówki 2018 roku i ukaże się w 2019 r. Także tego terminu nie uda się dotrzymać, a tytuł został przesunięty na bliżej nieokreśloną datę w 2020 roku, ale na pewno dopiero po marcu.
Deweloperzy w specjalnym komunikacie wideo dodali także, że nie pojawią się na targach E3 w czerwcu tego roku, ponieważ skupiają się w stu procentach na dalszych pracach. "Najważniejsza pozostaje jakość i jesteśmy wdzięczni za wasze ciągłe wsparcie" - napisali twórcy na Twitterze.
Skull & Bones zapowiedziano na E3 w 2017 roku, jako platformy docelowe podając PC, PlayStation 4 oraz Xbox One. "Zapewniamy, że pracujmy ciężej niż kiedykolwiek wcześniej, by upewnić się, że produkcja będzie tak dobra, jak to tylko możliwe" - zapewnia starszy producent Karl Luhe.
Opisywany tytuł to pierwszy samodzielny projekt Ubisoft Singapore, bazujący w dużej mierze na na mechanizmach rozgrywki zaczerpniętych z morskiej części Assassin’s Creed 4: Black Flag. Gracze pokierują więc okrętem pirackim, przemierzając oceany i stawiając czoła wrogim jednostkom.
Tytuł położy nacisk na zmagania sieciowe, nie oferując w ogóle kampanii fabularnej. Gra przedstawi określoną opowieść i wizję świata, ale informacje na temat danych wydarzeń będzie trzeba zebrać w kawałkach, podczas rozgrywki. Na pewno nie zabraknie za to ogromnego, otwartego oceanu.