SimCity - wbrew wszystkiemu: sukces

Choć SimCity miało w czasie premiery sporo problemów z serwerami, grze udało się jednak osiągnąć sukces i to największy w historii serii - sprzedała się w liczbie ponad miliona egzemplarzy. Ponadto produkcja przyczyniła się do ustanowienia nowego rekordu w Originie.

Przedstawiciele Electronic Arts pochwalili się, że w ciągu dwóch tygodni od premiery SimCity znalazło 1,1 miliona nabywców. Tym samym gra zaliczyła najlepszy debiut w historii serii stworzonej przez Maxis.

Produkcja odniosła nie tylko sukces sprzedażowy - poniżej znajdziecie kilka ciekawych statystyk:

Reklama
  • gracze zalogowani byli łącznie przez ponad 15 milionów godzin
  • stworzono ponad 5,7 miliona miast
  • wybudowano ponad 780 milionów budynków
  • położono tyle dróg i torów, że ich ilość pozwoliłaby okrążyć Ziemię ponad 40 tysięcy razy.

Dzięki sukcesowi gry udało się też ustanowić nowy rekord w Originie - w okresie premiery produkcji w usłudze w pewnym momencie zalogowanych było jednocześnie 1,3 miliona użytkowników. Nic więc dziwnego, że serwery SimCity nie wytrzymały...

Z kolei większość problemów z nimi - jak podkreśla EA - zostało już rozwiązanych: firma wraz ze studiem Maxis zwiększyła pojemność infrastruktury sieciowej o 400%, wprowadzono też poprawki według sugestii graczy.

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: SimCity | Electronic Arts | strategiczne | rts
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy