Seria Commandos w rękach firmy Kalypso Media

​Kalypso Media poinformowało o przejęciu Commandos - serii osadzonych w czasie II wojny światowej strategii.

Przedstawiciele firmy oznajmili, że weszli w posiadanie praw do dotychczasowych i przyszłych odsłon cyklu wykreowanego przez hiszpańskie studio Pyro. Wydawca zdobył również pozostałe marki stworzone przez developerów, czyli Imperial Glory i Praetorians.

W wystosowanym komunikacie założyciel i dyrektor zarządzający Kalypso Media - Simon Hellwig - podkreślił, że w planach jest dalszy rozwój serii. Powstaną nie tylko nowe gry, które ukażą się na "wszystkich platformach", ale również "rozbudowane adaptacje dotychczasowych tytułów dostosowane do współczesnych technologii i urządzeń".

Reklama

Wydawca wkrótce zamierza rozpocząć rozmowy z "potencjalnymi studiami", którym zleci przygotowanie powiązanych z cyklami projektów. Nie można jednak wykluczyć, że nawiąże współpracę także z Pyro.

- Od dłuższego czasu szukaliśmy odpowiedniego partnera, by kontynuował rozwój naszych produktów i serii. Kalypso ma świetną wiedzę oraz doświadczenie dotyczące resetowania uznanych gier i cieszymy się, że nasze marki znalazły się w tak dobrych rękach - stwierdził Ignacio Pérez, założyciel hiszpańskiego zespołu.

Pierwsza odsłona Commandos - o podtytule Za linią wroga - zadebiutowała w 1998 roku. Łącznie ukazały się cztery części, przy czym ostatnia - Strike Force - nie była strategią, a strzelanką z wydarzeniami przedstawionymi w perspektywie pierwszej osoby.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy