Senua's Saga: Hellblade II na nowym materiale. Twórcy stawiają na nietypowe podejście

​Minęło już przeszło półtora roku, odkąd Microsoft zapowiedział Senua's Saga: Hellblade II podczas The Game Awards pod koniec 2019 roku. Od tego czasu niewiele słyszeliśmy o sequelu jednej z najlepszych gier 2017 roku, ale podczas drugiej prezentacji firmy na E3 Microsoft udostępnił nowy materiał na temat tego tytułu, ale nie był to zwykły raport z postępów z urywkami na silniku gry.

Zamiast nowego kinowego zwiastuna lub ujawnienia rozgrywki założyciel Ninja Theory, Tameem Antoniades, szczegółowo opisał niektóre prace, które zostały przeprowadzone przed wejściem Senua’s Saga: Hellblade II do pełnej produkcji. Na przykład ujawnił, że studio wysłało zespoły artystyczne i dźwiękowe, aby sfotografować i uchwycić Islandię. Oprócz zdjęć satelitarnych Ninja Theory planuje wykorzystać te materiały do odtworzenia "dużych kołysań" krajobrazu tego malowniczego kraju.

Zdjęcia zostaną wykorzystane również w ramach techniki fotogrametrii, co powinno zaowocować praktycznie fotorealistycznymi obiektami w grze. Studio tworzy również kostiumy, które skanuje do silnika Unreal. Aby walka była "bardziej realistyczna i brutalna', aktorka Melina Juergens trenowała przez ostatnie dwa lata, a "wszyscy animatorzy przeszli szkolenie bojowe". Trzeba przyznać, że nie jest to działanie przeciętnego twórcy gier, ale Tameem Antoniades słynie z bardziej niestandardowego podejścia do tworzenia gier.

Reklama

Materiał pokazuje, że skala Hellblade II będzie zdecydowanie większego niż jego poprzednika. Zespół około 20 osób stworzył pierwszą grę, a Ninja Theory stylizował projekt jako niezależną grę AAA. Opisane przez Antoniades dzieło sprawia, że ​Hellblade II brzmi jak znacznie bardziej ambitny projekt. Wciąż jednak nie poznaliśmy daty premiery i mamy nadzieję, że nie przyjdzie nam już zbyt długo czekać na prezentację rozgrywki. 

Daniel Górecki - ITHardware.pl

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy