Zamiast nowego kinowego zwiastuna lub ujawnienia rozgrywki założyciel Ninja Theory, Tameem Antoniades, szczegółowo opisał niektóre prace, które zostały przeprowadzone przed wejściem Senua’s Saga: Hellblade II do pełnej produkcji. Na przykład ujawnił, że studio wysłało zespoły artystyczne i dźwiękowe, aby sfotografować i uchwycić Islandię. Oprócz zdjęć satelitarnych Ninja Theory planuje wykorzystać te materiały do odtworzenia "dużych kołysań" krajobrazu tego malowniczego kraju.
Zdjęcia zostaną wykorzystane również w ramach techniki fotogrametrii, co powinno zaowocować praktycznie fotorealistycznymi obiektami w grze. Studio tworzy również kostiumy, które skanuje do silnika Unreal. Aby walka była "bardziej realistyczna i brutalna', aktorka Melina Juergens trenowała przez ostatnie dwa lata, a "wszyscy animatorzy przeszli szkolenie bojowe". Trzeba przyznać, że nie jest to działanie przeciętnego twórcy gier, ale Tameem Antoniades słynie z bardziej niestandardowego podejścia do tworzenia gier.
Hellblade: Senua's Sacrifice - sesja cosplay
Ponad rok po premierze wersji cyfrowej na rynku dostępna jest pudełkowa edycja Hellblade: Senua's Sacrifice. W związku z jej premierą Wydawnictwo Techland wraz z cosplayerką Margaret przygotowało sesję zdjęciową z Senuą w roli głównej. Jej mroczny charakter w pełni oddaje klimat gry, a na zdjęciach udało się również uchwycić charyzmę wyjątkowej postaci jaką jest bohaterka Hellblade.





Materiał pokazuje, że skala Hellblade II będzie zdecydowanie większego niż jego poprzednika. Zespół około 20 osób stworzył pierwszą grę, a Ninja Theory stylizował projekt jako niezależną grę AAA. Opisane przez Antoniades dzieło sprawia, że Hellblade II brzmi jak znacznie bardziej ambitny projekt. Wciąż jednak nie poznaliśmy daty premiery i mamy nadzieję, że nie przyjdzie nam już zbyt długo czekać na prezentację rozgrywki.
Daniel Górecki - ITHardware.pl