Secret Service wraca na rynek

Po 13 latach przerwy powraca na rynek magazyn Secret Service. Z nowymi pomysłami, z nową formułą i w świetnych nastrojach.

Wskrzeszony Secret Service chce się stać pismem poruszającym się w obrębie szeroko rozumianej kultury growej.

Secret Service w połowie lat 90. ukształtował w Polsce sposób postrzegania gier. W szczytowym momencie docierał do niemal 200 tysięcy ludzi. Potem odszedł wraz z wieloma innymi magazynami złotej ery rodzimego dziennikarstwa związanego z elektroniczną rozrywką.

Wydawcą nowego Secret Service będzie organizator konwentu Pixel Heaven, Robert Łapiński. Nad jakością tekstów, doborem autorów i tematów będzie czuwał dawny dziennikarz SS, autor "Cyfrowych marzeń", Piotr Mańkowski. Oprawę graficzną przygotuje współzałożyciel dawnego Secret Service, Waldemar Nowak.

Reklama

Jest jeszcze mnóstwo niespodzianek, które zostaną ujawnione w najbliższych tygodniach. Secret Service będzie je podawał za pośrednictwem strony internetowej oraz Facebooka.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy