Satisfactory sprzedaje się szybciej na Steamie niż w Epic Games Store

​Rzadko zdarza się, by twórcy byli otwarci na temat tego, jak pod względem sprzedaży wypada wyłączność w sklepie Epic Games Store. Twórcy produkcji Satisfactory - w której budujemy zaawansowane fabryki - podzieli się jednak dokładnymi liczbami, już po debiucie też na Steamie.

Przechodząc prosto do danych, dane na dzień wczorajszy to 1,3 miliona egzemplarzy Satisfactory sprzedanych w okresie od premiery w dniu 19 marca ubiegłego roku. W tej sumie 958,9 tysiąca to sklepik Epic Games Store, a reszta - 367 tysięcy - to właśnie popularna platforma Valve.

Wydaje się, że EGS ma przewagę, ale warto pamiętać, że w przypadku tego sklepu mowa o sprzedaży właśnie od marca 2019 roku, podczas gdy na Steamie gra jest dostępna dopiero od niecałego miesiąca, a już dobiła do jednej trzeciej wyniku w konkurencyjnym sklepie - jest więc dużo szybciej.

Reklama

"Oczywiście, Steam to ogromny goliat i jest tu po prostu dużo więcej ludzi. Trzeba to wziąć pod uwagę. Po drugie, pomogła także 10-procentowa przecena podczas Letniej Wyprzedaży - na EGS też była szybka przecena, ale nie w pierwszym miesiącu" - wyjaśniają twórcy, skąd takie różnice.

"Biorąc to pod uwagę, w mojej ocenie Steam wysunie się na prowadzenie pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy. Jest tu po prostu więcej użytkowników" - dodaje Jace Varlet, odpowiedzialny w studio Coffee Stain za kontakty i relacje ze społecznością graczy.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy