Rywalizuj z innymi graczami na Razer Arena
Firma Razer wraz z wywodzącym się z Las Vegas Gaming-Grids, ogłosiła dzisiaj start pierwszej fazy swojego nowego projektu - Razer Arena, który będzie stanowił wspólną platformę do e-sportowej rywalizacji dla wszystkich graczy. Za komunikację w nowej usłudze będzie odpowiadał ceniony komunikator Razer Comms.
Razer Arena to platforma łącząca wiele narzędzi służących do rywalizacji, które do tej pory były zarezerwowane wyłącznie dla graczy uczestniczących w rozgrywkach na profesjonalnym poziomie. Automatyczne tworzenie i raportowanie wyników, lobby, powiadomienia o meczach i wiele, wiele więcej. Razer Arena to także czytelna i łatwa komunikacja zarówno z sojusznikami, jak i z przeciwnikami.
W pierwszej fazie projektu gracze będą mogli uczestniczyć w dziennych rozgrywkach pucharowych, dzięki czemu zapoznają się z platformą, lub wziąć udział w turniejach tworzonych przez wybranych partnerów.
W drugiej fazie, która rozpocznie się w marcy bieżącego roku, użytkownicy zyskają możliwość tworzenia prywatnych turniejów. Najpopularniejsze z nich będą mogły zostać wyróżnione obok profesjonalnych wydarzeń światowego kalibru.
Cechy Razer Arena:
- Automatyczne tworzenie i raportowanie wyniku meczu
- Powiadomienia
- Czat głosowy wewnątrz gry obsługiwany przez Razer Comms
- Czat lobby do podtrzymywania doskonałych relacji z innymi graczami, obsługiwany przez Razer Comms
- Zabezpieczenia przeciw oszustom zapewniające rozgrywkę fair play
- Format single elimination
- Tworzenie turniejów i wyzwań na własnych zasadach i łatwe zarządzanie, także ze znajomymi - już w marcu 2015
"Do tej pory platformy turniejowe stawiały jedynie na profesjonalnych zawodników, pozostawiając dużą rzeszę ambitnych graczy samym sobie" - komentuje Min-Liang Tan, współzałożyciel i CEO Razer. "Dzisiaj położyliśmy kres takiej sytuacji dzięki Razer Arena. W końcu bez trudu można będzie znaleźć odpowiednich przeciwników wśród znajomych czy kolegów z biura. Rozmaite turnieje będą dopasowywane do potrzeb graczy o każdym poziomie zaawansowania. Sam zadecydujesz na jakich zasadach i z kim chcesz rywalizować" - dodaje.
Dana Garvey, prezes i CEO Gaming Grids także komentuje premierę nowej platformy: "Dzięki najnowszemu projektowi, Razer po raz kolejny demonstruje swoje zaangażowanie w branżę gier i e-sportu. Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracując z Razerem przy nowej platformie Razer Arena".
Założyciel Collegiate Star League, Duran Parsi, mówi natomiast: "Z przyjemnością dajemy wszystkim naszym uniwersytetom możliwość tworzenia własnych turniejów treningowych oraz systemu eliminacji prowadzących do finałów sezonu. Razer Arena stanowi niesamowitą platformę zarówno dla graczy i dla gospodarzy, będąc narzędziem umożliwiającym najłatwiejsze prowadzenie własnych turniejów".
W momencie startu Razer Arena będzie wspierała następujące tytuły:
- Battlefield 4
- Dota 2
- Counterstrike: Global Offensive
Deweloperzy zainteresowani dalszymi informacjami lub zintegrowaniem swojej gry z platformą Razer Arena mogą zdobyć dodatkowe informacje pod adresem: http://developer.razerzone.com/arena.
Gospodarze turniejów zainteresowani organizacją wydarzeń w fazie beta Razer Arena zdobędą dodatkowe informacje pod adresem: http://www.razerzone.com/arena. Po wyjściu z fazy beta narzędzia dla organizatorów zostaną udostępnione wszystkim zainteresowanym.