Ruszają testy Warcraft 3: Reforged

​Dość niespodziewanie rozpoczęły się zamknięte testy trybu sieciowego w grze Warcraft 3: Reforged, stanowiącej remaster słynnej strategii czasu rzeczywistego, wydanej pierwotnie w zamierzchłej przeszłości 2002 roku. Beta jest zarezerwowana dla posiadaczy zamówień przedpremierowych.

Rozgrywki ograniczone są do meczów "1 na 1" oraz "2 na 2", jedyne dostępne rasy to ludzie oraz orkowie. Nocne elfy oraz nieumarli oraz kolejne tryby rozgrywki powinny być stopniowo dodawane w kolejnych tygodniach, wraz z rozwojem produkcji oraz odświeżaniem oprawy graficznej.

Początkowo dostęp do zabawy otrzymają tylko posiadacze zamówień przedpremierowych na edycję Spoils of War, ale w kolejnych fazach zaproszenia będą wysyłane także do dodatkowych graczy. Mowa także o tych, którzy złożyli preorder na standardowe wydanie Warcraft 3: Reforged. Produkcję zapowiedziano niemal dokładnie rok temu, podczas imprezy BlizzCon na początku listopada 2018 roku.

Reklama

Projekt, oczekiwany przez graczy już od wielu, wielu lat, nosi pewne znamiona pełnego remake’u, ponieważ deweloperzy zapewniają, że "korzystając z najnowocześniejszych technik modelowania i renderowania" w całości przerobili "od podstaw każdego bohatera, jednostkę, budynek i miejsce".

Warcraft 3: Reign of Chaos debiutował w 2002 roku i do dzisiaj pozostaje jedną z najlepszych produkcji z gatunku RTS, jakie kiedykolwiek pojawiły się na rynku. Równie udane rozszerzenie, The Frozen Throne, ukazało się rok później, w 2003 roku, kontynuując opowieść Arthasa.

Gramy nie tylko jako ludzie, ponieważ twórcy przygotowali cztery kampanie: dla ludzi, nocnych elfów, orków oraz nieumarłych. Z tytułem powinni zapoznać się fani World of Warcraft, ponieważ poznają tu założenia uniwersum i przeszłość wielu postaci, które odgrywały kluczowe role w grze MMO.

Łącznie daje to 62 misje do ukończenia w Kalimdorze, Lordaeronie, Północnej Grani i wielu innych miejscach, co przekłada się na ponad czterdzieści godzin rozgrywki. Odświeżono także ponad cztery godziny sekwencji filmowych, z których studio Blizzard słynie nie od dzisiaj.

W podstawowym Reign of Chaos ludzie, orkowie i nocne elfy muszą połączyć siły, aby odeprzeć Płonący Legion i armię nieumarłych. Poznajemy tragiczną historię Arthasa Menethila, którego ostatecznie pozbywaliśmy się dopiero w 2008 roku, w World of Warcraft: Wrath of the Lich King.

W The Frozen Throne pomagamy Strażnikom powstrzymać Illidana, prowadzimy krwawe elfy do Rubieży w poszukiwaniu ratunku, wstępujemy w końcu na Mroźny Tron jako Arthas i wspieramy Thralla, który próbuje stworzyć orkom nowy dom w Durotarze.

Rozgrywka pozostanie bez zmian: gromadzimy zasoby, rozbudowujemy bazę i tworzymy armię. Rekrutujemy bohaterów, którzy prowadzą nasze wojsko, a następnie mierzymy się z wrogami na polu bitwy. Innowację w WarCraft 3 były misje, w których skupiano się wyłącznie na bohaterach.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Warcraft 3: Reforged
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy