Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Rozdano nagrody D.I.C.E. - The Legend of Zelda: Breath of the Wild z największą liczbą statuetek

Amerykańska Akademia Sztuk i Nauk Interaktywnych w trakcie odbywającego się w ubiegłym tygodniu wydarzenia D.I.C.E. Summit po raz 21. przyznała nagrody najlepszym produkcjom minionego roku.

Statuetki rozdano w 24 kategoriach. Największą liczbę - bo aż cztery - otrzymało The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Tytuł przygotowany przez koncern Nintendo zdobył również tę najważniejszą, a więc dla gry roku.

Reklama

Nieco mniej - trzy - dostała platformówka Cuphead. Produkcję autorstwa developerów ze studia MDHR doceniono za ścieżkę dźwiękową oraz za kierunek artystyczny i animacje, co nie powinno dziwić - pozycja wyróżnia się unikalnym stylem graficznym.

Zdecydowanie największym przegranym wydaje się Horizon Zero Dawn. Gra stworzona przez studio Guerilla Games była nominowana w aż 10 kategoriach, podczas gdy ostatecznie otrzymała jedynie dwie nagrody - za warstwę techniczną oraz fabułę.

Pełną lista zwycięzców można znaleźć poniżej:

  • Gra roku - The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Nintendo)
  • Wybitne osiągniecie w reżyserii - The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Nintendo)
  • Wybitne osiągnięcie w projektowaniu gry - The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Nintendo)
  • Najlepsze techniczne osiągniecie w rzeczywistości wirtualnej - Lone Echo/Echo Arena (Ready at Dawn/Oculus)
  • Gra roku w rzeczywistości wirtualnej - Lone Echo/Echo Arena (Ready at Dawn/Oculus)
  • Gra roku na urządzenia mobilne - Fire Emblem Heroes (Intelligent Systems/Nintendo)
  • Gra roku na urządzenia przenośne - Metroid: Samus Returns (MercurySteam/Nintendo)
  • Nagroda D.I.C.E. Sprite - Snipperclips (SFB Games/Nintendo)
  • Wybitne osiągnięcie w rozgrywce sieciowej - PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG Corporation/Bluehole)
  • Strategiczna/symulacyjna gra roku - Mario + Rabbids Kingdom Battle (Ubisoft)
  • Sportowa gra roku - FIFA 18 (Electronic Arts)
  • Gra RPG roku - NieR: Automata (Platinum Games/Square Enix)
  • Wyścigowa gra roku - Mario Kart 8 Deluxe (Nintendo)
  • Bijatyka roku - Injustice 2 (studio NetherRealm/Warner Bros. Interactive Entertainment)
  • Familijna gra roku - Snipperclips (SFB Games/Nintendo)
  • Przygodowa gra roku - The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Nintendo)
  • Gra akcji roku - PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG Corporation/Bluehole)
  • Wybitne osiągniecie techniczne - Horizon Zero Dawn (Guerilla Games/Sony Interactive Entertainment)
  • Wybitne osiągnięcie w fabule - Horizon Zero Dawn (Guerilla Games/Sony Interactive Entertainment)
  • Wybitne osiągnięcie w projektowaniu dźwięku - Super Mario Odyssey (Nintendo)
  • Wybitne osiągnięcie w ścieżce dźwiękowej - Cuphead (studio MDHR)
  • Wybitne osiągnięcie w kreowaniu postaci - Hellblade: Senua’s Sacrifice, Senua (Ninja Theory)
  • Wybitne osiągniecie w kierunku artystycznym - Cuphead (studio MDHR)
  • Wybitne osiągnięcie w animacji - Cuphead (studio MDHR)
Dowiedz się więcej na temat: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje