ROCCAT Games Studio ogłasza przerwanie prac nad grą Sick City

​ROCCAT Games Studio informuje, że prace nad Sick City, taktyczną grą łącząca elementy strategii i akcji, zostały przerwane i nie ma w planach ich kontynuacji.

Decyzja została podjęta przez firmę ROCCAT, właściciela RGC, po spotkaniu się z brakiem gorącego przyjęcia ze strony graczy po niedawno opublikowanej wersji alpha. Serwery gry pozostaną aktywne do końca października.

Sick City to pierwsza próba stworzenia gry komputerowej przez nowopowstałe ROCCAT Games Studio. Tytuł miał łączyć ze sobą strategiczne myślenie w zarządzaniu czteroosobową grupą żołnierzy i dynamiczną, taktyczną walkę z elementami znanymi z gier MOBA. Wersja alpha Sick City została udostępniona 29 sierpnia i wobec niespełnienia oczekiwań, zarówno społeczności graczy, jak i samych twórców, uznano, że projekt nie przyniesie zakładanych zysków.

Reklama

Prace w studiu ROCCAT trwają nadal, a podjęta decyzja nie wpływa na stan innych projektów. Pieniądze przygotowane na dalszy rozwój Sick City zasilą budżety aktualnie tworzonych tytułów i przyczynią się do powstania nowych produktów.

ROCCAT Games Studio zapowiedziało, że zwróci pieniądze wszystkim, którzy zdecydowali się na zakup Supporter Pack do gry Sick City. Dodatkowo, za pośrednictwem poczty e-mail zostały wysłane indywidualne podziękowania do osób, które wsparły projekt. Studio pragnie podziękować również wszystkim twórcom, którzy brali udział w procesach powstawania Sick City.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy