Rick and Morty w grze? Warner Bros rejestruje znaki towarowe

​Kilka postaci z serialu Rick and Morty zostało zarejestrowanych przez Warner Bros jako znaki towarowe, do potencjalnego wykorzystania w grach komputerowych. Fani serialu mogli do tej pory zagrać w mobilny tytuł z 2016 roku (inspirowany Pokemon GO) oraz dołączyć do Ricka i Mortiego w VR-owej grze Rick and Morty: Virtual Rick-ality.

Rick and Morty to już ikony popkultury. Od czasu swojej premiery w 2013 roku szturmem podbili rynek rozrywkowy. Zaczęło się od serialu, potem mieliśmy komiksy, gościnne występy w grach komputerowych, samodzielne tytuły, a najnowszy ruch ze strony Warner Bros sugeruje, że na horyzoncie jest nowy, duży tytuł osadzony w uniwersum serialu.

Warner Bors niedawno zgłosił znaki towarowe dla Ricka, Mortiego, Pickle Ricka i Mr. Meeseeksa do użytku w różnych - innych niż serial animowany - celach. W zgłoszeniu pada wprost chęć wykorzystania postaci w oprogramowaniu komputerowym i grach wideo. Nie są to więc czyste spekulacje, a w pełni potwierdzony ruch studia.

Reklama

Rick and Morty niedawno zakończył swój piąty - nieco słabszy niż pozostałe - sezon, a kolejne są już w planach. Scenarzysta Alex Rubens potwierdził na początku tego roku, że zespół scenarzystów pracował nad 7 sezonem Ricka i Morty'ego, zanim sezon 5 zaczął się w ogóle pojawiać (może stąd jakość piątki).

O popularności dwójki bohaterów - szalonego naukowca i jego wnuczka - niech świadczy fakt, że obie postacie pojawiały się gościnnie w największych hitach - w grach Fortnite i Dota 2 oraz w serialu Simpsonowie. Duża, samodzielna gra w świecie Ricka i Mortiego to coś, o czym fani marzą od dawna.

Uniwersum idealnie pasowałoby do przygodowej gry akcji lub zwariowanego RPGa na miarę South Park: The Stick of Truth. Szlak jest już przetarty! Wszystko zależy od tego w ręce jakiego studia zostanie oddana gra. Miłośnicy serialu widzieliby w tej roli gigantów branży - Insomniac Games, czy Capcom. Czy to się uda? Prawdopodobnie niebawem się przekonamy!

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy