Red Square Games wesprze wydawniczo najnowszą grę z uniwersum "Komornika"
Red Square Games podpisało umowę wsparcia wydawniczego z Sylen Studio. Zespół notowanej na rynku NewConnect Spółki, oprócz produkcji gry realizowanej w ramach wcześniej zawartej umowy, zajmie się także marketingiem, PR oraz social mediami projektu o roboczym tytule "The First".
Przychód krakowskiego producenta gier w ramach umowy w 2024 roku wyniesie 275 tys. zł., a po premierze gry dodatkowym bonusem będzie określony procent ze sprzedaży tytułu. To kolejna odnoga biznesu generująca wpływy do spółki, która konsekwentnie stawia na strategię dywersyfikacji swoich przychodów.
Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Red Square Games a Sylen Studio, przychód miesięczny producenta Slavic Punk: Oldtimer wynosić będzie 25 tys. zł. Dodatkowe wynagrodzenie dla krakowskiego studia, obejmuje udział w przychodach ze sprzedaży gry The First na poziomie 10-15%, uzależnione od ilości sprzedanych na wszystkich platformach kopii, płatne przez trzy lata od premiery tytułu. Ponadto Sylen Studio estymuje nakłady na marketing tego projektu do końca 2024 roku na kwotę około 800 tys. zł. Umowa również nie wyklucza pozyskania dodatkowego wydawcy do projektu.
W kolejnej odsłonie gry z uniwersum Komornika, o roboczym tytule The First, produkowanej przez zespół Red Square Games na zlecenie Sylen Studio, gracze zmierzą się z trwającą apokalipsą w świecie stworzonym przez Michała Gołkowskiego. Pisarz, wspólnie z pozostałymi członkami zespołu tworzącego grę, przeniesie mroczną powieść fantasy na ekrany komputerów.
Red Square Games jest producentem i wydawcą SlavicPunk: Oldtimer na PC, izometrycznej strzelanki opartej na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam, GOG, Epic Games Store oraz STOVE Indie. Gra w tym roku pojawi się także na konsolach dzięki wydawcy Gaming Factory, z którym Spółka podpisała w ub. r. umowę wydawniczą.
Aktualnie zespół Red Square Games sukcesywnie tworzy i rozwija gry w taki sposób, by stanowiły linię produktową budującą coraz silniejszą pozycję marki na całym świecie.