Red Alert 2: Kultowa strategia w odświeżonej wersji
Zastanawialiście się kiedyś, jak mogłaby wyglądać współczesna wersja kultowej strategii Command & Conquer? Koniecznie obejrzyjcie wizję Ádáma Horvátha.
Ádám Horváth przy pomocy Unreal Engine 4 przeniósł klasycznego RTS-a w wirtualną rzeczywistość. Rozgrywka oparta o open source'owy silnik OpenRA, trójwymiarowe modele opracowane przez moddera Sly_Foxa, silnik Unreal Engine 4 i HTC Vive - oto składniki, których Ádám Horváth użył do odwzorowania kultowego Red Alerta 2 w VR.
Projektowi nie da się odmówić oryginalności choćby ze względu na metodę sterowania - choć wątpliwe, by ktoś zdecydował się na przygotowanie pełnoprawnego RTS-a w takiej konwencji (głównie przez brak wygody), warto zapoznać się z nagraniem. Klasyczna gra wygląda na nim jak planszówka z przyszłości: