PUBG uniwersalną marką medialną?

​2017 rok był dla gry PlayerUnknown's Battlegrounds rokiem bardzo ważnym. W pierwszej połowie grudnia produkcja zagościła do programu wczesnego dostępu konsoli Xbox One, a w drugiej premierę miała wersja 1.0 na PC. To jednak dopiero początek.

W wywiadzie udzielonym portalowi InvenGlobal CEO PUBG Corp. CH Kim zdradził, jakie ma plany w związku z marką. Zapowiada się ciekawie.

CH Kim ma nadzieję, że PlayerUnknown’s Battlegrounds stanie się uniwersalną marką medialną i nie chodzi jedynie o e-sport, ale także seriale, animacje i wiele wiele innych. Zainteresowanie wyraziło paru producentów z Hollywood czy Netflix. Marzeniem PUBG Corp. jest zbudowanie wokół franczyzy całej kultury. Zanim to jednak nastąpi, celem producenta jest stworzenie stabilnej wersji 1.0 na PC.

Reklama

Podczas rozmowy poruszono również temat PlayerUnknown’s Battlegrounds na konsolę PlayStation 4. CH Kim zdradził, że za umową na czasową wyłączność z Microsoftem kryje się znacznie więcej. Sony nie ma swojego odpowiednika Xbox Game Preview i jest znacznie bardziej restrykcyjne w kwestii jakości, a zespół dopiero uczy się pracy w środowisku konsolowym. Koniec końców planowane jest jednak wypuszczenie gry na każdej platformie sprzętowej. W pierwszej kolejności chcą skończyć wersję na X1.

PlayerUnknown’s Battlegrounds szturmem podbija serca graczy. W zaledwie dwie doby od premiery na konsoli Xbox One, gra rozeszła się w liczbie 1 miliona egzemplarzy. Z kolei kilka dni temu na Steamie odnotowano, że w PUBG grały jednocześnie 3 miliony graczy. Tym samym tytuł pobił swój własny rekord.

Cały wywiad z CH Kimem znajdziecie natomiast tutaj: http://bit.ly/2CNBsDg

Dawid Sych

Ekspert Ceneo
Dowiedz się więcej na temat: PlayerUnknown's Battlegrounds
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy