Przyznano nagrody Game Developers Choice Awards i Independent Games Festival Awards

Game Developers Conference po raz kolejny towarzyszyło rozdanie nagród dla najlepszych gier minionego roku.

Standardowo przyznano dwa zestawy statuetek - Game Developers Choice Awards, o których decyduje jury złożone z twórców gier, a także skierowane do indyków Independent Games Festival Awards. Jakie produkcje okazały się najlepsze?

W przypadku Game Developers Choice Awards największym zwycięzcą jest - ech, bez niespodzianek - The Last of Us, które zgarnęło trzy statuetki, w tym tę najważniejszą dla Gry Roku. Doceniono też niezależne Papers, Please - produkcja o zabawie w administrację w państwie komunistycznym została nagrodzona w dwóch kategoriach.

To o tyle ciekawe, że ta sama gra zdobyła główną nagrodę Independent Festival Awards sygnowaną nazwiskiem Seumasa McNally’ego. W sumie tytuł dostał na festiwalu indyków trzy statuetki. Nagrody Game Developers Choice Awards:

  • Gra Roku: The Last of Us (Naughty Dog/Sony);
  • Nagroda za innowacyjność: Papers, Please (Lucas Pope);
  • Najlepszy debiut: The Fullbright Company (Gone Home);
  • Najlepszy projekt: The Last of Us (Naughty Dog/Sony);
  • Najlepsza gra na konsole przenośne i platformy mobilne: The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (Nintendo EAD/Nintendo);
  • Najlepsza oprawa graficzna: BioShock Infinite (Irrational Games/2K Games);
  • Najlepsza narracja: The Last of Us (Naughty Dog/Sony);
  • Najlepszy dźwięk: BioShock Infinite (Irrational Games/2K Games);
  • Najlepsza gra rozprowadzana cyfrowo: Papers, Please (Lucas Pope);
  • Najlepsza technologia: Grand Theft Auto V (Rockstar North/Rockstar Games);
  • Nagroda publiczności: Kerbal Space Program.

Nagrody Independent Games Festival Awards:

  • Główna nagroda imienia Seumasa McNally’ego: Papers, Please;
  • Doskonałość w oprawie wizualnej: Gorogoa;
  • Doskonałość w projektowaniu: Papers, Please;
  • Doskonałość w oprawie dźwiękowej: DEVICE 6;
  • Doskonałość w narracji: Papers, Please;
  • Nagroda Nuovo (za innowację): Luxuria Superbia;
  • Najlepsza gra studencka: Risk of Rain;
  • Nagroda publiczności: The Stanley Parable.
CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Game Developers Choice Awards
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy