Przykład nieliniowej rozgrywki w nowym zwiastunie Detroit: Become Human

​Na konferencji Sony zorganizowanej przed targami Paris Games Week nie mogło zabraknąć Detroit: Become Human - kolejnej produkcji studia Quantic Dream odpowiedzialnego za Heavy Rain i Beyond: Dwie Dusze. Pokazano nowy zwiastun.

W materiale zaprezentowano scenę, w której agresywny ojciec - Todd - znęca się nad córką, a wszystko obserwuje stojący w pobliżu androida o imieniu Kara. Nagranie pokazało, że sekwencję można rozegrać na kilka zróżnicowanych sposobów.

Pojawi się więc możliwość niereagowania na poczynania mężczyzny, co jednak zakończy się śmiercią dziewczynki. Nic nie stanie jednak na przeszkodzie, by spróbować powstrzymać okrutnego rodziciela, pomagając dziecku w ucieczce przez okno.

W skrajnym przypadku może także dojść do sytuacji, w której córka zastrzeli ojca za pomocą znalezionej broni. Innymi słowy produkcja - podobnie jak wcześniejsze projekty Quantic Dreams - wyróżni się dużą nieliniowością. Wpływ na rozwój wydarzeń będą mieć podejmowane decyzje.

Reklama

Twórcy obiecują, że podczas zabawy gracze pokierują łącznie trzema postaciami. Poza wspomnianą Kara, przejmą pieczę również nad Marcusem i Connorem, którzy - podobnie jak kobieta - są androidami.

Akcję gry osadzono w przyszłości w tytułowym mieście. Technologia rozwinęła się na tyle, że umożliwiła skonstruowanie przypominających ludzi maszyn. Roboty nie mają jednak lekko, ponieważ wykorzystywane są przez stwórców jako niewolnicy.

Dokładnej daty premiery Detroit: Become Human na razie nie podano, ujawniono jednak, że tytuł powinien zadebiutować wiosną przyszłego roku. Produkcja pojawi się na konsoli PlayStation 4. Wspomniany zwiastun można obejrzeć poniżej:

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Detroit: Become Human
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy