Reklama

Przedsprzedaż Cyberpunk 2077 wyższa niż Wiedźmina 3

​Jeśli wziąć pod uwagę podobny okres przed debiutem, polski CD Projekt jest "dużo bardziej zadowolony" z przedpremierowej sprzedaży Cyberpunk 2077 niż było w przypadku Wiedźmina 3 - poinformowali przedstawiciele zarządu spółki podczas niedawnego spotkania z dziennikarzami.

Menedżerowie ostrzegają jednak, by nie wyciągać zbyt daleko idących wniosków, ponieważ firma jest teraz w znacznie odmiennej sytuacji. Po wydaniu najnowszej części przygód Geralta wypracowała bowiem świetną, międzynarodową renomę, która teraz premiuje wśród graczy.

"Jesteśmy dużo bardziej zadowoleni. Przy czym trzeba być ostrożnym w wyciąganiu wniosków, bo preordery Wiedźmina 3 ruszały w momencie, kiedy gra nie była tak nahajpowana jak Cyberpunk 2077. Do tego okres jest krótki, to jest mała próba statystyczna" - mówił prezes Adam Kiciński.

Reklama

"Porównując te 2-3 tygodnie z Wiedźminem 3, jest duża różnica" - dodał, zadowolony na przykład z zaskakująco dużego zainteresowania w Chinach. Jak wiemy, Cyberpunk 2077 ukaże się 16 kwietnia przyszłego roku na PC, PS4 oraz Xbox One. Studio spodziewa się większego nacisku na konsole.

"Jakbym miał strzelać, to [udział wersji PC w sprzedaży - dop. red.] może będzie troszeczkę mniejszy, bo dwa procesy będą wspierały konsole: od 2015 roku wzrosła baza [użytkowników], plus seria Wiedźmin była historycznie związana mocniej z komputerami PC" - tłumaczył prezes.

Kiciński spodziewa się także, że wzrośnie udział dystrybucji cyfrowej. Jak przyznał, w rok od premiery Wiedźmina 3 dystrybucja przez internet stanowiła niecałe 30 procent całości. W przypadku Cyberpunk 2077 - zgodnie ze światowymi trendami - będzie to już pewnie 40-50 proc.

Kiedy więcej informacji? Targi Gamescom w dniach 20-24 związane będą z publikacją rozgrywki, którą prezentowano już na E3. Nowe ujęcia pojawią się pod koniec sierpnia na targach PAX West w Seattle. Więcej na początku przyszłego roku, kiedy dziennikarze będą mogli po raz pierwszy zagrać w tytuł.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy