Project Wunderwaffe - polskie studio zapowiada grę o nazistowskim kompleksie

​Studio Gameparic ogłosiło debiutancką produkcję. To strategia zatytułowana Project Wunderwaffe.

Jej akcja będzie się toczyć w kompleksie Riese. To górniczo-budowlany, niedokończony projekt nazistów, mieszczący się w Górach Sowich oraz na zamku Książ. Jego realizacja trwała w latach 1943-1945.

Trzecia Rzesza planowała przenieść do niego kwaterę główną Adolfa Hitlera. Przywódca miał urzędować na zamku Książ, a w razie zagrożenia skrywać się w podziemnym kompleksie. Budowy nie dokończono, ale do dziś można zwiedzać tę część, którą naziści zdążyli otworzyć.

Jeśli jednak wolicie nie ruszać się sprzed komputera, za jakiś czas będziecie mogli poczuć atmosferę kompleksu Riese dzięki grze Project Wunderwaffe. Produkcja studia Gameparic stanowi połączenie strategii czasu rzeczywistego oraz symulatora budowy.

Reklama

Celem gracza będzie w niej budowa bazy, która pozwoli przetrwać atak zbliżających się wojsk alianckich. Do jego zadań będzie należało pozyskiwanie surowców, gospodarowanie nimi, tworzenie kolejnych bunkrów czy stawianie umocnień. Autorzy opublikowali fragment gameplayu:

Luźne podejście do historii

Podoba wam się pomysł studia Gameparic? Pozostaje wam wyczekiwać kolejnych doniesień dotyczących jego realizacji. Musicie jednak wiedzieć, że to gra w dość luźny sposób nawiązująca do historii.

Budowany przez gracza kompleks Riese zostanie osadzony w alternatywnej wersji drugiej wojny światowej, w której Trzecia Rzesza jest już naprawdę blisko zbudowania cudownej broni - tytułowej Wunderwaffe.

Jeśli nazwa studia Gameparic nic wam nie mówi, to nic dziwnego. Project Wunderwaffe będzie prawdopodobnie jego debiutanckim dziełem. Prawdopodobnie, ponieważ deweloper pracuje jednocześnie nad... siedmioma innymi tytułami.

Na oficjalnej stronie internetowej poza Project Wunderwaffe natrafiamy na następujące gry: Daomei Village, Kaiju Commander, Raga, Bartender Simulator, Necro City, Lake Resort Flipper oraz El Dorado - The Golden City Builder.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama