Project Warlock II rozpocznie kampanię na Kickstarterze 29 czerwca

​Buckshot Software ogłosiło, że Project Warlock II pojawi się na Kickstarterze 29 czerwca. Sequel rozbudowuje lubianą przez graczy formułę z pierwszej części Project Warlock i oferuje rozległe poziomy, hordy demonów i ulepszoną oprawę graficzną. Pełna akcji retro-zabawa daje fanom strzelanek tony pocisków, bestii i potyczek wraz z nową historią, mocami i bronią.

Fani mogą wesprzeć Project Warlock II podczas kampanii na Kickstarterze, która rozpocznie się 29 czerwca. Wspierający fani retro gier będą mogli zaznaczyć swój wkład w tworzeniu gry, otrzymać ekskluzywne, fizyczne gadżety i skorzystać z atrakcyjnej ceny. Project Warlock II pojawi się na PC i konsolach. Gra zostanie wydana w ramach Gier w Opracowaniu GOG i Wczesnego Dostępu Steam 29 lipca 2021 r.

Project Warlock II to retro strzelanina z nieustającą akcją, bryzgającymi zewsząd pikselami krwi, epickim rockiem i synthem przygrywającym podczas destrukcji, nowym udźwiękowieniem i ulepszeniami względem poprzedniego tytułu. Seria Project Warlock ma w swoim DNA Blood i Hexena, ale Project Warlock II dla pierwszej części ma być tym, czym Quake dla Dooma.

Reklama

Sequel rozpoczyna się bezpośrednio po wydarzeniach z pierwszej części gry. W trakcie trzech wybuchowych epizodów, gracze będą mogli wcielić się w trzech czarnoksiężników - Palmera, Urd i Kristen, uczniów protagonisty z poprzedniej odsłony. Nie mogąc odnaleźć mistrza, uczniowie wyruszają rozwikłać sprawę demonicznej inwazji, która wstrząsnęła posadami ich królestw.

Każdy z uczniów włada innym rodzajem magii i ma swoje powody, by odnaleźć Czarnoksiężnika. Poszczególne rozdziały gry różnią się rodzajem lokacji, menażerią potworów i bossami czekającymi na śmiałków w ciemności. Fani FPS-ów mogą spodziewać się dużej liczby sekretów, ulepszeń, bonusów, skoków, uników oraz okazji by po prostu pruć do wrogów.

Strzelaj, pal i przecinaj hordy demonicznych wrogów na rozległych poziomach Project Warlock II. Sequel oferuje płynną mechanikę strzelania i nieustające tempo akcji w rytmie pulsującej ścieżki dźwiękowej w nowej, lepszej oprawie graficznej.

"Project Warlock to dopiero początek. Chcemy pokazać fanom jak bardzo rozwijamy formułę pierwszej części gry w Project Warlock II. Wsparcie fanów z całego świata na Kickstarterze jest dla nas bardzo ważne i ucieszymy się, jeśli gracze zechcą wesprzeć naszą wizję" - mówi Kuba Cisło z Buckshot Software.

INTERIA/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy