Producent Assassin’s Creed Valhalla przeprasza za brak gameplayu w trailerze z gameplayem
Jedną z głównych atrakcji wczorajszej prezentacji Microsoftu miało być pierwsze spojrzenie na rozgrywkę w Assassin’s Creed Valhalla. Pewien niepokój zaczął wkradać się na krótko przed pokazem, ponieważ twórcy starali się nagle tonować nastroje. Okazało się, że było to odpowiednie posunięcie.
Otrzymaliśmy bowiem trailer, który z rzeczywistą rozgrywką ma bardzo mało wspólnego. Dość powiedzieć, że mowa o dość poważnej wpadce marketingowej: zamiast komentować zawartość materiału wideo, 90 procent reakcji widzów dotyczyła właśnie braku jakiejkolwiek rozgrywki.
"Słusznie oczekiwaliście więcej. Przed nami długa kompania marketingowa, więc zobaczycie rozbudowaną rozgrywkę oraz mnóstwo nowych informacji na temat gry" - wyjaśniał zaraz po pokazie główny producent produkcji Ashraf Ismail, odpowiedzialny wcześniej za AC: Origins oraz Black Flag.
"Dziękujemy za podekscytowanie i pasję! Bądźcie cierpliwi i uprzejmi. Będzie warto" - dodał, starając się najwyraźniej tonować obezwładniającą krytykę i masę rozczarowanych głosów. Jak można się domyślać, część opinii internetowych użytkowników na pewno nie kwalifikuje się jako "uprzejme" .
"Assassin’s Creed Valhalla: Pierwszy zwiastun z rozgrywki" - głosi tytuł trailera w serwisie YouTube. "To gdzie ten gameplay?" - zastanawia się pod spodem jeden z komentujących, prezentując odczucia zdecydowanej większości. "W życiu nie widziałem tak dobrego gameplayu" - ironizuje kto inny.
Ubisoft zaczyna więc kampanię marketingową w dość mieszanych nastrojach. Pierwszą zapowiedź zdominowały głosy, że "to już nie jest Assassin’s Creed", a teraz trailer z rozgrywką nie zawiera żadnej rozgrywki. Miejmy nadzieję, że w przyszłości faktycznie będzie już tylko lepiej.