Problemy Payday 3. CEO Starbreeze Studios przeprasza za nieudaną premierę
Na ten moment większości graczom trudno jest ocenić, czy Payday 3 spełni ich oczekiwania. Problemy z matchmakingiem skutecznie uniemożliwiają bliskie zapoznanie się z tym tytułem.
Payday 3 był przez wielu graczy bardzo wyczekiwanym tytułem. Poprzednia odsłona serii była przez długie lata wspierana przez deweloperów i zbudowała wokół siebie ogromną społeczność. Payday oferował angażujący system progresu oraz gameplay, o jaki trudno jest na rynku shooterów zdominowanych przez Apex Legends i Call of Duty.
Biorąc pod uwagę, że Payday 2 do dzisiaj cieszył się wciąż sporą popularnością na Steamie, oczekiwania względem nowej gry były duże. Niestety mimo pozytywnych recenzji, w tym naszego artykułu chwalącego zmiany wprowadzone przez Starbreeze Studios, Payday 3 nie został przyjęty najlepiej.
Problemy zaczęły się od wczesnego dostępu na PlayStation 5, który ruszył 18 września. Pierwszego dnia posiadacze droższych wersji grali w niewłaściwy build gry, co Sony naprawiło dopiero dzień później. 21 września światło dzienne ujrzała z kolei standardowa wersja Payday 3, co otworzyło niestety jeszcze więcej problemów.