Premiera trybu fabularnego Green Hell już latem 2019
Studio Creepy Jar ogłasza, że planowana na przełom zimy i wiosny tego roku premiera pełnej wersji Green Hell wraz z trybem fabularnym, została przesunięta na lato 2019.
Zespół podjął decyzję, by poświęcić nieco więcej czasu na dopracowanie najważniejszego dodatku do gry, co pozwoli zapewnić mu możliwie najlepszą jakość.
Creepy Jar zamierza również przenieść Green Hell na nową wersję silnika. Unity w wersji 2018 pozwoli na lepszą optymalizację tej ogromnej produkcji oraz zapewni ciekawsze doświadczenia płynące z nadchodzących rozszerzeń - w tym trybu fabularnego. Ponadto studio szykuje obszerną rozbudowę mapy oraz wprowadzenie nowych rodzajów przeciwników. Creepy Jar nadal pozostaje w kontakcie ze swoją społecznością i planuje kolejne poprawki, bazując na opiniach i sugestiach graczy.
W międzyczasie zespół przygotowuje również kolejne rozszerzenie o nazwie "Mud Update", które zadebiutuje w grze w ciągu najbliższych tygodni. Aktualizacja wprowadzi do gry zestaw nowych przedmiotów oraz nowe budynki i elementy, których materiałem budulcowym jest błoto. Jest to kolejny z dodatków wprowadzonych przez Creepy Jar z myślą o graczach. Więcej informacji o "Mud Update" pojawi się już niebawem.