Reklama

Premiera Gravity Rider Zero już w sierpniu

​W III kwartale do dystrybucji na platformach mobilnych iOS i Android trafi Gravity Rider Zero - kontynuacja marki wyścigowej. Nowy tytuł cechowała będzie dynamiczna rozgrywka oraz znacznie wzbogacona zawartość w porównaniu z poprzednikiem.

W drugiej odsłonie marki Gravity Rider znajdzie się co najmniej 20 pojazdów, ponad 100 tras oraz unikalne spersonalizowane kolekcje. Monetyzacja Gravity Rider Zero oparta będzie na formatach reklamowych, subscrybcji oraz możliwości bezpośredniego zakupu pojedynczych pojazdów. 

Opublikowany w III kwartale 2018 roku, wyprodukowany przez krakowskie studio Fontes Sp. z o.o. Gravity Rider trafił do tej pory do blisko 6 mln graczy na całym świecie. Gra dostępna jest w sklepach Apple App Store, Google Play oraz w alternatywnych kanałach dystrybucji. Gravity Rider Zero podobnie jak pierwsza część zostanie wydany w ramach programu wydawniczego.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy