Prawie 35 milionów pobrań Moto Rider GO od studia T-Bull w niecały rok
Moto Rider GO to najpopularniejsza gra studia T-Bull, która w cztery miesiące od premiery mogła pochwalić się wynikiem 14 milionów pobrań.
Teraz, po dziesięciu miesiącach od daty debiutu produkcji na platformach mobilnych, twórcy ogłosili, iż w grę zagrało już prawie 35 milionów osób. Łączna liczba pobrań wszystkich tytułów studia to już ponad 272 miliony!
W Moto Rider GO gracze wcielają się w rolę nieustraszonego motocyklisty, który bierze udział w licznych wyścigach. Twórcy oddali w ręce graczy szeroki wachlarz możliwości personalizacji i tuningu wirtualnych pojazdów, co pozwoli na dopasowanie ich do indywidualnych upodobań lub wymagań danej misji. W mobilnej grze wrocławskiego studia, użytkownicy mają do dyspozycji piętnaście unikalnych modeli motocykli, z trzech różnych klas, takich jak: chopper, cross czy superbike. T-Bull zadbał także o duży wybór trybów rozgrywki oraz rozmaite trasy na wielu różnych mapach.
Moto Rider GO zalicza się do kategorii free-to-play, co oznacza, że aplikację pobiera się bezpłatnie, lecz są w niej dostępne przedmioty, które można dodatkowo zakupić za prawdziwe pieniądze, co nie utrudnia jednak rozgrywki. Grę Moto Rider GO można pobrać ze sklepu Google Play, App Store oraz Windows Store.
Gra Moto Rider GO została już pobrana prawie 35 milionów razy przez graczy na całym świecie. Najwięcej z nich pochodziło z Azji - 41,24%, Ameryki Południowej - 26,52% i Europy - 14,80%. Procentowy udział na pozostałych kontynentach przedstawia się następująco: Ameryka Północna - 9,46%, Afryka - 6,69%, Australia i Oceania - 0,18% oraz nieskategoryzowane - 1,09%. Twórcy, najwięcej pobrań zanotowali w Indiach, gdzie w Moto Rider GO zagrało już ponad 6,4 miliona osób, Brazylii - 5,5 miliona, Turcji - 1,7 miliona, Rosji i Meksyku po 1,5 miliona oraz Indonezji - ponad 1 milion. W samej Polsce - prawie 300 tysięcy. W wielu krajach na całym świecie produkcja wielokrotnie zajmowała czołowe miejsca w rankingach popularności w sklepie Google Play.