Powstaje strategia w uniwersum Conana
Studio Petroglyph Games zaoferowało pierwsze spojrzenie na grę Conan Unconquered, którą deweloperzy określają jako "survival RTS" z akcją umieszczoną w uniwersum barbarzyńcy Conana. Premiera jeszcze w tym roku, a jedyną potwierdzoną obecnie platformą docelową pozostaje PC.
Petroglyph Games z Las Vegas jest bardzo dobrze zaznajomione z gatunkiem, odpowiadając w przeszłości między innymi za Star Wars: Empire at War, a obecnie także za oczekiwane remastery legendarnej serii Command & Conquer, produkowane na zlecenie dla Electronic Arts.
Wracając do Conan Unconquered, twórcy przyznają się do całkiem interesujących inspiracji, ponieważ jako jeden z głównych czynników stojących za pomysłem wymieniają polskie Frostpunk oraz They Are Billions od Numantian Games, czyli tytuł obfitujący w hordy zombiaków.
Już te inspiracje pokazują, że otrzymamy nie tylko standardową strategię czasu rzeczywistego, ale także szereg innych elementów. Zajmiemy się nie tylko budowaniem własnego osiedla na pustyni i prowadzeniem armii, lecz zagrożeniem będą także przeróżne czynniki "naturalne".
Wśród tych ostatnich wymieniono choroby, burze piaskowe oraz pożary, o które na pustyni nietrudno. Do tego oczywiście przeciwnicy. Ci - co interesujące - nie będą posiadali własnych baz, lecz będą najeżdżali nasze zabudowania w odstępach czasu, w coraz trudniejszych falach napastników.
Równie ciekawy jest fakt, że w Conan Unconquered będzie można zagrać we dwójkę, w ramach kooperacji. Znacząco wzrośnie poziom trudności, lecz dwójka "burmistrzów" będzie mogła znacznie sprawniej i szybciej zajmować się przeróżnymi kwestiami związanymi z walką i rozbudową osiedla.
W kwestii fabuły twórcy zapewniają, że mamy do czynienia z epoką "Black Colossus", co oznacza oryginale, pierwsze opowiadanie o Conanie z Cymerii, wydane po raz pierwszy w 1933 roku.