Polskie Superhot VR zarobiło 2 miliony dolarów w tydzień
Wydaje się, że jednym z prezentowych pomysłów pod choinkę były w tyk roku zestawy rzeczywistości wirtualnej. Zainteresowanie wskrzesiła zapewne zapowiedź Half-Life: Alyx, lecz na ten tytuł trzeba jeszcze poczekać. W tak zwanym międzyczasie świetnie poradziło sobie za to polskie Superhot VR.
Polska strzelanka z nietypową mechaniką rozgrywki - czas płynie tylko, jeśli się poruszamy - w zaledwie siedem dni wypracowała 2 miliony dolarów przychodów. Danym na Twitterze pochwalił się jeden z pracowników Superhot Team, Callum Underwood. Mowa o okresie od 22 do 29 grudnia.
Mężczyzna dodaje, że dane z PlayStation VR są szacunkowe, ponieważ Sony nie przesłało jeszcze dokładnych wyników. Nawet jeśli suma będzie nieco mniejsza niż wspomniane 2 miliony dolarów, to nadal stanowi bardzo imponujący rezultat jak na skromny tydzień sprzedaży na niszowej platformie.
Polska strzelanka Superhot ze swoim nietypowym modelem zabawy i oprawy - czas płynie tylko, jeśli się poruszamy, a grafika jest wyjątkowo prosta - nadaje się świetnie do wirtualnej rzeczywistości. Twórcy potwierdzili, że ma to odbicie w sprzedaży - odsłona VR cieszyła się dużą popularnością.