Polskie Agony z trybem losowych wyzwań

​Polskie studio Madmind poinformowali, że poza zwykłą kampanią fabularną w horrorze Agony pojawi się tryb Agonii.

W wariancie gracze zajmą się realizowaniem losowo dobranych wyzwań na proceduralnie wygenerowanych lokacjach, w tym "labiryntach z ludzkich kości i komnatach zmrożonych lodem". Twórcy obiecują, że misje będą różnorodne - w przykładowym zainteresowani staną przed koniecznością zebrania dziesięciu figurek rozmieszczonych na planszy.

Warto zaznaczyć, że każde podejście zakończy się śmiercią prowadzonej postaci. Następnie gra wystawi ocenę, która podsumuje starania. Za pomocą rankingów sieciowych użytkownicy porównają uzyskane rezultaty z wynikami innych osób.

Reklama

W produkcji gracze wcielą się w "umęczoną duszę", która pozbawiona jakichkolwiek wspomnień trafia do piekła. Aby uciec ze złowrogiej pułapki, bohater musi odnaleźć Czerwoną Boginię, która jako jedyna wie, jak wydostać się do świata żywych.

Specjalną zdolnością podopiecznego jest możliwość przejmowania kontroli nad umysłami napotkanych istot - nie tylko ludzi, ale i demonów. Nie zabraknie oczywiście walki z przeciwnikami, a same starcia będą dosyć brutalne.

Agony ujrzy światło dzienne pod koniec bieżącego miesiąca - 29 maja. Tego dnia zadebiutuje na trzech platformach sprzętowych, czyli PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Poniżej można obejrzeć zwiastun prezentujący tryb Agonii:

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Agony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy